Bättre

Pajen verkar vara bättre idag! Den har blivit lite faster under natten =) Så idag blir det vaniljsås till, det behövdes inte igår ;)

Kusin vitamin ska väl komma idag med familj! Jag tänkte baka en ny paj, hallon! Men det är mkt kvar av blåbärspajen, bara jag och mamma som smakade igår. Så hallonpaj blir det kanske ikväll eller imorrn =) Men det får inte bli för mkt paj här nu =P Jag vill inte få en paj mage eller pajmage! ;P (mer än vad jag har)

Solen skiner! Nice! Får se vad som händer senare idag.. Ingen aning. Vi har nästan aldrig nåt planerat =) Oftast skönt, men ibland kan det va lite tråkigt!

Känner att jag inte har nåt vettigt alls att skriva just nu!

Så här sätter vi punkt för tillfället!

Amning nästa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du haft i potatismjöl? Om inte, så prova! Strö det över bären. Funkar alltid för mig :) Kram

2008-03-22 @ 10:52:33
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: josephine

Paj verkar hett nu! ;) mums!

2008-03-22 @ 11:01:33
URL: http://www.jozxephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0