BIG EK

Blev inget mer bloggande igår, som ni kanske märkte ;) Inte orkade laga mat här så vi drog på Jops! Gött gött! För mig blev det black & white! Efter det kallade sängen rätt tidigt.. Ättider har varit bra ett dygn nu =) Men sömnen har varit sådär för Eric. Från igår eftermiddag har det sett ut såhär:
16.30 A el E minns ej
20.30 A
00.30 E
05.30 A
08.40 A
12.40 A
15.30 E
För ett tag sen skulle listan varit liiite längre dårå ;)
Men jäklar vad han skrek när vi åkte hem från Jops! Han blev huuungrig! Men jag ville vänta tills vi kom hem, självklart hamnade vi bakom en segis som oxå skulle upp till bosvedjan! Otur! Men men, han överlevde! Jag hade tänkt ge ersättning då men det hann vi då inte med! Så det fick han som sagt 00.30 istället och då åt han inte förrns 05.30 sen =) Men sista 1-2 h fick han sova i babysittern med gung emellanåt..
Funderar på att försöka vänja av han vid att äta på natten.. han behöver det ju verkligen inte om man ser till vikten ;) Och ju tidigare man börjar ju lättare är det nog! Får se om hjärtat tillåter det bara, han lär väl skrika en aning! Men några skrikiga nätter och få sova hela resten av tiden, så är det nog värt det! Vi får se hur det blir!

Fikat igår va väldigt trevligt! Synd att inte Emma kunde komma, och Mickis då. Men vi får ta en till fika, kanske redan nästa vecka?!?! Vad säger ni? =)
Knäppte inte så många kort =( Och det på Tulay och Elias fick inte läggas upp ;)
Men här har vi iallafall Eric och Emmy!
 


På förmiddagen kom min mor med tvätt.. hon stannade även och åt lite paj (finns fortfarande kvar, jag är lite less nu =P) Eric fick äta lite banangröt och dricka äppeljuice! =) Sen tuggade han lite på en sked ;)
 

Idag köpte vi en tv-bänk, en big i ek.. =( Jag vill inte ha ek egentligen, men en blank vit eller svart som jag vill ha passar inte in =( Jag vill byta ut sofforna.. men det blir inte av nu.. Vi har ju ekgolv och ekmatbord i vardagsrummet så då passar det lite bättre.. Men egentligen passar det inte heller till dom jäkla sofforna, dom förstör allt =P
På den här bilden ser ni ju sofforna lite:

Jag tycker iallafall att det är svårt att hitta nåt som passar till?! Är ju lite "finare gammeldags" stil på dom, inte en stooor modern soffa med divan som jag vill ha ;) well well.. måste olja in bänken sen när den är på plats kommer en bild.
Igår va vi på mio förresten, då köpte vi ett hörnskåp till vardagsrummet, har ju ett hål där i ett hörn som borrats in från köket ;P snyggt! Det kommer om ca 2 veckor..

Efter vi köpt tvbänken så åkte jag till jobbet och fick massage! Skööönt tänkte jag, men AJ SOM TUSAN vad ooont det gjorde =( och nu är jag alldeles öm, lär va värre imorrn! =/ Min rygg är verkligen paj!

Imorrn kommer Klas Anna och Ilja =) Ska bli kul att träffa dom och se om Ilja blivit lite större sen sist =)

Blir utekäk idag igen.. lat lat lat..! Vet inte vad.. Wissam ska hänga med.. och vi alla vill olika =P

Men nu är det först dax för lilleman att äta, han har inte så mkt att välja på ;) Inga bekymmer där inte!

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: millan

Vilken liten sötnos! :)

2008-03-28 @ 19:16:02
URL: http://miillaan.blogg.se
Postat av: Tulay

Du fick lägga på Elias men inte på den jag är med på. Syndes på den hur trött jag var..

2008-03-28 @ 20:11:25
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Sara

Vilka fina bilder! Snor dem av dig ;) Blev inget Birsta och ingen gåstol för oss idag =/ Fika nästa vecka låter bra, men jag har skola mån, ons och tor =/ Men vi lär ju höras nått. Ha en bra helg! Kram

2008-03-28 @ 21:04:40
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela

Ja fika nu till veckan tycker jag låter bra för nu har jag kommit hem =) kramar

2008-03-29 @ 00:07:31
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Emma

Fika låter najjs..känner mig dock så krånglig när jag alltid har en massa tider att passa med Wille...*s* På torsdag har jag lönesamtal 13.00 även :-D Men kom gärna med förslag på tid ;-)

2008-03-29 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0