Hej hå!

Va på infon idag om babysim! Känns som att det kommer bli jättekul!! =)

Efter det åkte vi på Eurokakel! Nu är det helt klart hur vi ska ha det med kakel och allt är hemma =) Hoppas det blir bra.. Det blir vita väggar med lite gråa detaljer och svart golv! Har för mig att det ska kaklas ikväll =D Härligt!

Sen har jag lovat momme hemmagjorda köttbullar om han tar bort disken som finns nu ;) Så vi får väl se om han orkar =P Hade ju gäster i lördags så det blev en del stök i köket! Måste även dammsuga i sovrummet så vi kan andas inatt! Är inte bra luft överhuvudtaget där =/ Och om han börjar kakla ikväll så lär det bli ännu värre, badrummet ligger ju bredvid sovrummet.. Kanske sover i gästrummet så kan man öppna ett fönster lite allafall..
Kanske lägger upp nån bild senare på sovrummet =)

Nu har inte Eric ätit sen 12 tiden så han vaknar nog alldeles strax och vill äta!

Kanske återkommer senare då! Hej hej!

Min lilla apelsin =)
image375

Kommentarer
Postat av: IdaB

Ja precis ;), var typ bara jag som "bara" hade 1 barn sist så det var en massa syskon o pappor som plaskade runt en liten bit ifrån gruppen.

2008-03-10 @ 16:04:12
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Berätta mer om babysim! Jag funderar oxå på att gå...

2008-03-10 @ 16:22:03
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: Therese & Melwin

Fina kläder.. Vart ha du köpt dom as snygga.. ?

2008-03-10 @ 16:47:27
Postat av: Lisa

Gud så söt han är! :)
Passar kanonbra i dessa färger även.:)

2008-03-10 @ 17:04:06
Postat av: Therese & Melwin

jätte vackert va de.. få man fråga vad bodyn kosta.. ?? hihi

2008-03-10 @ 17:07:48
Postat av: hala

oooh världens godaste apelsiin . misssssss u :) (L) läste de andra oxå . hihi . pusssss

2008-03-10 @ 17:09:41
Postat av: Therese & Melwin

mmmm... men toppen kvalite är de verkligen..

2008-03-10 @ 17:42:31
Postat av: malin

Hej, va söt han va i orange! =) Ja, men det här veckan måste vi lyckas träffas! Fast jag kan inte ons, tors. Ska hämta min lilla valp då..hihi =) Ska lägga ut bilder ikväll..=) Men efter det, kan vi träffas! Kram kram

2008-03-10 @ 19:25:20
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Tja!
Så fin han är!
Och vilka coola kläder, har du varit på lindex, tro?..=)

2008-03-10 @ 19:50:35
URL: http://eileengalvin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag åker bil så jag kan ringa när jag är på väg så kan jag få en väg beskrivning =) Syns i morgon =)

2008-03-10 @ 22:23:32
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0