Rubrik

Hej hå!
Idag va vi uppe tidigt, eller ja inte tidigare än vanligt! Runt 8 klev vi upp.. Sen åkte vi på öppna förskolan i Skönsberg, babycafe med sång. Det började 9.30.. Eric hängde med ett tag och "lekte" ;) Sen blev han lite trött och tog en liten powernap lagom till sången ;) Men han vaknade efter ett tag. Vid 11 gick vi därifrån! Blir nog fler gånger =) 2 tjejer + barn från föräldragruppen var där oxå!

Igår fick Eric ersättning 22.10 och sen ammade jag 02.40. Alltså 4,5 h där! =) Sen ammade jag 06.40 så 4 h igen! Nice nice!

Idag vid 16 tiden kommer Mikaela och Walle! Jag ska bjuda på lite käk, blir kyckling-grejjs och ris =) Sen ska vi på klädparty! JAg har ju redan beställt kläder därifrån så för mig blir det nog inget, men man vet aldrig ;P

NU börjar våra bästa år!!! Viktigt =P Att man alltid ska fastna i den seeega serien när man är hemma om dagarna! hahaa!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Håller med =) jag "fastnar" oxå framför det :-) roligt medd öppna förskolan =) Har du kollat om dom har så du kan göra gips avtryck där?

2008-03-11 @ 14:01:39
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: pinglanmadde

haha! jag trodde bara att det var jag som var så töntig som kollar våra bästa år! hahaha! nåja, undrar just när dom ska lägga ner den serien?! den har väl gått i en sisådär 30 år va?

2008-03-11 @ 17:44:33
Postat av: C

Haha är också helt inne i den serien..men den e ju bara för mkt!!

2008-03-11 @ 22:40:08
URL: http://cey84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0