God morgon?

Här sitter jag, 05.20! Igår hade jag bestämt mig för att se film efter Eric somnat. Som vanligt (oftast) låg jag med honom och sjöng. Han ville inte sova så det tog en liten stund. Och det är ju inte uppiggande direkt att ligga och slappna av i ett mörkt rum på kvällen. Så när jag märkte att det var kört gick jag upp lite snabbt och tog av mig kläderna (som jag somnade i kvällen innan, inte lika skönt att sova då). Sen somnade vi sött tillsammans =P Han har sovit i spjälsängen bredvid mig ett tag nu..

Jaja, Eric sov lite dåligt inatt. Han har drömt, "åka hem nu" har han sagt flera ggr och låtit ledsen. Senast han sa det igår var på Birsta City ;) Fast då var vi faktiskt klar så vi åkte hem. Så jag vet inte vad det är han drömmer. Åka hem sa han när vi var på väg att åka hemifrån igår oxå. Han kanske blandar ihop allt. Men det resulterade i alla fall i att jag vaknade kl 04.00, tänkte att ja men shit ca 2 h kvar innan man ska upp. Hääärligt! Men det är ju inte så härligt när man inte kan somna om.

Låg kvar och kikade på kl igen 04.46.. Tänkte att ja, men när jag lägger mig vid 22 och går upp 06 så har jag sovit 8 h vilket jag då hade gjort.. Hungrig var jag oxå! Hade ju somnat ifrån kvällsfikat ;)

Så nu har jag ätit två mackor. 45 min tills klockan ringer. VET att om jag somnar på riktigt så kommer jag vara jäkligt trött när kl ringer. Så jag tänkte borsta tänderna och ta fram kläder och så. Sen är det bara att klä på sig och gå iväg.

Så nu ska jag göra det sen försöka vila lite i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0