Sorry

att jag inte skrivit på 10 dagar =P Men när Nudel kommenterar det så känner jag att jag måste skriva några rader ;)

Nyss kommit till jobbet, håller på att starta upp alla program! Snart är det helg, fast jag ska ju jobba imorrn, men bara 4-5 timmar.. Så det är inte sååå farligt! Want the money =D

Kommer ju inte va rik den närmaste tiden om man säger så.... Shit.. jag måste verkligen bryta mina shoppingvanor! Och börja ha mer koll på pengarna. Lite svårt just nu iom att jag inte vet vad jag kommer ha för månadsutgifter när vi flyttat. Men jag kommer ju klara mig. Och jag har ju kläder och skor så det räcker =P

Har blivit shopping denna vecka faktiskt. "Låga stövlar" och ett par vanliga stövlar från Din sko. Mina första mamma-byxor + tröja på H&M, lite bebiskläder + annat, fick paket från internetshopping.. Känns som att det var nå mer... Men det kanske inte va det.. Eller jo! haha, fast det va ju förra veckan eller innan. Dom där klänningarna från Gina + 2 linnen.. Så jag har ju lite nytt. Får hoppas att det kan stanna där ett tag!! Gäller att inte gå på stan bara! Jag ser saker överallt!! Går jag inte så ser jag ju inget =)

Igår va jag med Malin och hälsade på Christian Sara och lilla Emmy, och då menar jag lilla :) huuga vilken docka!! Helt underbart sööööt!!! Å mkt hår =) Kommer bli en fin tjej det där =)
Ska bli så spännande att se vem som gömmer sig i min mage =D Hur han ser ut!!? Kommer ha svart hår allafall =) Skulle inte tro annat.. Ska bli så kul att se vem han är lik och så =) (eller hon, måste ha det liite i bakhuvet)

Är i vecka 30 nu..! Inte så långt kvar.. Bara 2 månader kvar att jobba! Känns som att det kommer gå segt, men det kommer det nog inte göra. Fast dagarna känns ganska långa nu när jag börjat jobba faktistk. Men men, mkt som händer framöver! Vi ska ha sektionsfest, åka på konferensresa, Bolagsfest, sen fyller jag år i början av oktober (Linda och Hannah oxå) =) Jag fyller 10/10, skulle va kuligt om jag lyckades föda 11/11 ;P Men jag tror jag kommer gå över..  Han är så lugn i magen så han stannar nog där ett bra tag =P

Nä, nu måste jag sätta igång arbetet här!

Hears!

Kommentarer
Postat av: MallanM

Min Edvin va ganska lugn i magen nästan hela tiden, å han kom en vecka tidigare än Bf ;)

2007-08-31 @ 08:27:31
URL: http://mallanm.blogg.se
Postat av: Nudel

Ååh, TACK för att du äntligen uppdaterade. Nu klarar jag mig en par dagar framöver igen =p

2007-08-31 @ 23:37:10
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0