Tjingeling!

Lördag idag.. har jobbat 4,45 h.. Vaknade innan kl ringde imorse! Det va rätt skönt fast klockan bara var 06.30 ;) Gick rätt fort att jobba och jag gjorde allt jag skulle! =)

Ikväll ska jag och Linda åka till Emma och grilla =D Trevliiiigt!! Hoppas vi inte blir sjuka bara, Emma kände sig lite hängig och hade ont i halsen, men vi chanser! Händer ju aldrig nåt kul annars så vi får passa på ;P
Innan vi åker dit ska vi åka förbi Pia och kolla på Linda och Christers blivande barn =D Två jättesöta svart/vita små missar!!

Igår vart det en kort dag på jobbet.. Jag träffade Jossan och Tulay på stan, vart charm igen =) Bakad med kyckling! Surrade på som vanligt om bebis-grejjs mest men även lata killar ;)
Efter det gick jag hem.. Va me momme lite.. Vi åt på Sibylla lite senare på kvällen.. haha här finns inget stop!! Mums! Jag kan fasen äta huuur mkt som helst! Hmm.. nu vart jag sugen på chips =P Kanske får blir det ikväll..! =D

Tjaa...what else.. Har varit på bio två gånger den här veckan..! Såg Pirates.. och Next! Tyckte att Pirates 3 inte va lika bra som 1:an och 2:an.. va lite seg sen så fattade (tröga jag) inte rikigt vad det handlade om direkt..

Tänkte att ni ska få sen en den första bilden jag knäppt på mageni v 16 =)



Nu gäller det bara att knäppa vidare.. brukar alltid glömma sånt!

Och lite bilder från våran tjej-middag förra Fredagen:









haha alla va på majsburken, var inte lätt med våran dåliga öppnare *s*







Alla va väldigt glada =D haha!

Ska försöka lägga upp lite kort då och då nu =) Eftersom att jag tycker det är roligt när andra har kort i sina bloggar så kanske alla andra oxå tycker det är kul att se kort!? =P

Ska ta med kameran ikväll om jag kommer ihåg så blir det kanske lite nya bilder =)

Nu ska jag marinera köttet!! Ha en bra kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Nudel

VÄLDIGT roligt med bilder i bloggen! Forstätt så du =) Skojj att äntligen få se bebismagen oxå. Den syns ju faktiskt rätt mycket. Den ser ju ut som min mage (med Oscar) gjorde i v 20 nästan. Inte så mycket mindre i vart fall =)

2007-06-03 @ 02:20:09
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Linda

Men åååh ta bort tröttkorten! ;P

2007-06-03 @ 12:20:45
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: pinglanmadde

men oj! va fort magen har växt! jag tror vi får ta o ses oftare!:-) hoppas du mår braigt!

2007-06-04 @ 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0