Fortfarande no baby...

Nä ni.. han vill inte =P

Fick några gissningar i inlägget nedan, får se vem som har rätt =D

14   (Fia)
15   (Nudel)
16   (Mia)
17   (Nudel)
18   (Jag)

Sen trodde Senol Tulays man att det blir torsdag eller fredag... Madde skrev i sms att hon trodde på en onsdagsbebis.. Och Emma har jag för mig sa nåt om lördag...

Nån av dessa dagar borde det väl bli?! Eller ska jag behöva gå över hur länge som helst?
Imorrn har vi tid hos BM kl 15 allafall.. Får se om vi hinner dit ;)

Idag har jag varit lite med momme.. sen va jag med Tulay ett tag.. vart donken idag igen, som igår =P
Imorgon vet jag inte vad som händer.. börjar väl med en sväng i huset för att träffa upp M.. Sen blir det antagligen en sväng till stan för att han ska äta sin kebab =P Och bm då... Annars är det bara att gå omkring och väntaaa..

Nu ska jag fortsätta bloggläsandet och sen hoppa i säng!

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Nudel

De eju fuskigt egentligen att jag får ha två datum som gissning :p Jag tror jag bestämmer mig för enbart den 17:e. Jag dras lixom åt de datumet. Om det beror på mitt lyckonummer(7) eller annat vet jag inte. Men jag säger i alla fall 17:e. Eller kanske 19:e. ha ha jag har två lyckonummer (7 och 9) ha ha, neeee.. jag gissar SJUTTONDE! ;)

2007-11-14 @ 02:19:51
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Linda

Jag gissar på fredag ;) Men tycker han ska komma nu!! Lycka till nu på.. Kraaam!

2007-11-14 @ 16:49:12
URL: http://lanzelott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0