Sunshine

Hallå! =)

Natten var inte kul.. Eric sov inte bra alls, han fick ersättning vid 21.40 och sov rätt bra första tiden.. Sen ammade jag 02.00, sov inge bra.. fick ge ersättning igen 04.25, sov inge bra. Grät så mkt att tom Momme vaknade, det var mot morgonen runt 05 tror jag, och han vaknar inte lätt! Blev lite bättre när vi tröck benen mot magen och så.. Jag orkade inte gunga i babysittern så jag gick upp och la han i gungan, då kunde han sova lite till och jag sov lite i soffan..

Nu har jag städat vardagrummet. Min kusin med familj kommer idag! Måste bara fixa lite i hallen och köket oxå..

Igår va jag med Linda till Birsta och Shoppadeee! Hmm.. kanske inte är så bra att lämna Eric hemma, man hinner kika på så mkt då ;P Blev en hel del! Va oxå tvungen att köpa den billiga jackan som Nikita visade på sin blogg! ;P Bra med bloggar, så man får tips =) Hittade en hel del annat oxå! Jag har fastnat för Barbapapa! Fanns jättecoola kläder på Åhlens!

Det mesta av shoppingen!
image459

Baksidan av Barbapapa-bodyna, söta! Min lilla pojk får ha rosa, vissa saker kan man inte motstå =)
 

Skjorta från Vero Moda, närbild på trycket


Jättemysig kofta från Vero Moda oxå, tror det är en sån du har Malin =)
Va 50% på Hemtex, som vanligt?! Två handdukar fick hänga med! Sen burkar från Lagerhouse..
Köpte färg på ÖB, ska måla linneskåpet som jag började med i somras, det blev inge bra så ett tag har jag funderat på att slänga det, men sen kom jag ju på att det kan jag verkligen inte göra! Vad tänker jag med?! Bara göra nytt försök med målningen! Ni experter, Ida och Nudel tex ;P Brukar ni använda pensel eller roller mest? Vad skulle ni använt på ett linneskåp? =) Jag testade med roller i somras, men blev inge bra, fast det var nog pga färgen oxå... Jaja! Ni får se bilder när jag kommer igång!

På eftermiddagen gick jag och Momme en promenad efter mkt gnäll ;P Momme gillar INTE promenader, och han gnällde efter vägen oxå! =P Men vi gick allafall, kollade på likadana radhus lite längre upp, hur dom har det på framsidan.. Ska ju ändra lite där, vet ungefär hur vi ska ha det nu. Men först blir det baksidan som ska få en liten piff! Vi blev sugna att smaka en LakritsPuck-glass när vi gick förbi affären i centrumhuset, det finns en stor reklamskylt på andra sidan vägen med den, men självklart fanns inte den där! Borde kanske skaffa det ;P 
Hur som haver, momme åkte iväg en sväng sen och kom hem med en =D Eftersom vi skulle äta sparade jag den.  

Ingen orkade laga mat såklart, så vi åkte till Tandori och käkade, mums! Eric sov hela tiden, vaknade i slutet bara =)

Har faktiskt fortfarande kvar glassen, så nu blir det en! ;)


Tjao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fika låter najjs...:-D

Nä på hemsidan finns bara den bruna och turkosa, den bruna ska vi ha i köket förresten ;-)

2008-04-06 @ 10:46:29
Postat av: Cissi

Jag har kört med både "hårig" roller och pensel tidigare. Nu sist provade jag "skumgummi" roller. Den var SUPER! Prova den. Köpte en liten billig på ÖB. Skummrullen kostade 12kr. Handtaget vet jag inte vad det kostade men de va inte dyrt. Jag har aldrig provat att spraya färg men jag skulle tro att det blir bäst =p

2008-04-06 @ 10:50:01
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jag kan alla dagar utom tisdag. Så bestäm någon dag som passar dig bra =) Oj inte får du slänga det fina skåpet om det var det där vita som såg lite äldre ut?! Det var ju hur snyggt som helst. Är på jakt efter nått liknade jag med. Men inte så lätt att hitta. Ser du nått liknande kan du hojta till =)

2008-04-06 @ 12:39:43
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Sara

Oj vad mycket du shoppat..Va kul ;)

2008-04-06 @ 14:57:21
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Onsdag kan jag men då ska jag hämta Wille 14.00 torsdag-fredag är han ledig den här veckan..kan då oxå men då är ju han oxå med givetvis =)

2008-04-06 @ 16:03:59
Postat av: Mikaela

Japp nu sover han i sin spjälsäng men den står alldeles intill våran säng. Men det går jätte bra han sover hela nätterna. Vad mycket fint du hade köpt =)

2008-04-06 @ 18:26:12
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: nikita

visst är det helt sjukt att jackan bara kostade 49 kr :P det måste verkligen ha blivit fel nånstans :P

2008-04-06 @ 20:35:45
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Lisa

Gud så fina "barbapappa"kläder du köpte,avis ;)..
Hur kunde jag missa dom???=)

2008-04-07 @ 21:29:34
URL: http://eminsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0