Perfekt för shopping

Vädret alltså! Blir ingen prommis nu i alla fall.

Tänkte lämna Eric en stund med M idag. Så ska jag till Birsta  och shoppa lite =) La undan en jacka på H&M igår, och såg lite annat fint =) Nu kommer ju jag (tyvärr ;) missa 3 veckor av hösten. Men den brukar ju kunna dra ut på sig nu för tiden. Kan ju hoppas att man inte behöver vinterjacka när vi kommer i alla fall. =P

Sen ikväll är det dax för burret att få sig en omgång! Skönt..!!

Jo just! Eric håller på att få tänder uppe verkar det som. Det har börjat skina vitt där nu =)

Nu är det dax för frukost. Sen blir det lunch hemma innan jag sticker iväg oxå. Kyckling och sallad igen från igår. 

Tips
Tänkte berätta en annan sak, om att smörja tatueringen. När jag gjorde min sista för några år sedan så smörjde jag med Helosan. Men nu har det tydligen börjat blivit vanligt med Bepanthen! (kanske inte så vanligt men) Så det kan jag rekommendera till er som inte visste innan och ska tatuera er snart =) Kan faktiskt förstå det, Helosan är ju typ bara en lotion och Bepanthen är mer en vårdande salva. Klas hade hört en tjej som provat, så nu rekommenderar han det. Fast vill man så går det ju lika bra med Helosan eller sån där "tatuerings-kräm" oxå.

So long!


Kommentarer
Postat av: hej

haha, menar du jämfört med verkligheten?! ;)

Du också!

Ska uppdatera ikväll efter uppdrag granskning...hihi

Kram

2008-08-13 @ 08:48:50
URL: http://kinda.blogg.se/
Postat av: Lilli

Ha ha du var på G där på gatufesten.. ;P

2008-08-13 @ 09:32:47
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/
Postat av: Therese

Tja! tack för skjutserbjudandet =) Men det regnade så fasligt när jag skulle gå till jobbet, så jag tog med mig bilen =)



Tomas tatuerade sig nyss och vart också rekomenderad bepanthen =)

2008-08-13 @ 10:17:28
URL: http://thereseuvhage.blogg.se/
Postat av: Tulay

Såklart! Annars blir jag väldigt besviken på dig Lottisen. Hehehhe

2008-08-13 @ 21:38:17
Postat av: pinglan

jäklar, va snygg du är!:-D

2008-08-13 @ 22:20:45
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0