Rapport!

Igår var jag hos Tulay en stund mitt på dagen, hon hade gjort pannkakor. Supergoda! =) Barnen lekte lite och härja på som vanligt. Eric fick smaka russin för första gången, han tuggade på men själva "skalet" svalde han aldrig riktigt =)

Lite dåliga bilder
 

Vid 16.30 skulle jag möta Lina på stan för att kolla runt lite innan vi mötte upp Jossan. Jag ringde M när jag var på väg och skulle parkera, som tur va så var han på Sjögatans Livs! Så jag kunde lämna av Eric hos han =) Jossan hade lämnat Tilly hemma oxå så det var bara vi tjejer. Vi skulle fika men alla var hungriga så till slut bestämde vi oss för att gå på Bite Line! Där satt vi rätt länge och käkade och snackade. Hade jättetrevligt =)

The Girls


Åkte hem vid 19.30 ungefär. Eric sov när jag kom.. Så jag satt vid datorn och kikade lite på tv innan jag la mig.

Idag har vi varit ner på stan och ätit lunch, ni kan ju gissa vad!
Eric sover middag nu. Han somnade själv i sin säng till slut. Använder fortfarande babysittern ibland, han brukar somna där sen lägger jag över honom till sin säng.

När han sov igår


Vid 17 tiden ska pappa och Ingalill komma och käka. Så vi hinner träffa dom innan vi åker =)

På fredag ska jag luncha med några på jobbet sen tänkte jag hänga med upp och kolla läget lite! Var hur länge sen som helst jag var där. Blir aldrig av bara.. Jag trodde jag skulle springa där varje vecka ;) Men alltid har man nåt för sig.

Hoppas jag inte blir sjuk nu (!) Känner av lite lite i halsen när jag sväljer =( Får proppa i mig massa vitaminer! På lördag ska vi ju ha tjejkväll oxå.. Och jag vill inte bli sjuk lagom tills att vi ska åka! Men det skulle ju vara typiskt!

Fatta att vi åker på måndag (!) Och är borta över 3 veckor...! Det är rätt länge. Jag har aldrig varit utomlands så länge.. Eller jo när jag var på språkresa kring 8-9:an när jag gick i skolan. Men annars är två veckor det längsta. Men det känns skönt, då slipper man stressa och kan känna att man hinner med allt man vill göra. =)

Nä nu har ni fått er "Lotta-dos" för idag ;)

Kan vara snäll och avsluta med 2 bilder till;
Eric och Tilly i måndags, Eric i söndags när han sliskar i sig bläckfisk
 

Thats it!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Bra med ett inlägg så jag har nåt att läsa! =)



Men du kan väl ringa ikväll efter pappsen din varit hos dig. Och bli inte sjuk till på lördag nu! ;)



Kram

2008-08-27 @ 15:16:08
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

glöm inte tradera.. den gå ut 19.07 ikväll du ville jag skulle påminna dej..

2008-08-27 @ 15:30:26
URL: http://mammanordellt.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det känns som en mindre evighet ni kommer vara borta..!!

2008-08-27 @ 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0