Över förväntan!!!!

Pratade med pappa nyss! Eric har ju sovit där.. Och man kan ju säga att Eric är en hejjare på att sova hos dom! Sist gick det ju oxå jättebra. Men igår hade han somnat vid 19 sen varit vaken en stund vid 21.30 och fått välling 22.30. Nu ska ni få höra ;)
Sen SOV han HELA NATTEN utan att äta fram till 07.15 (!!!!)
Och då hade inte ens varit intresserad av välling utan fick äta en smörgås. What? Jag tror att han ska få sova där i fortsättningen ;) Han hade sovit mellan pappa och Ingalill så han kanske kände sig trygg. Men det känns ju konstigt att det gick SÅ bra. Skönt i alla fall =) Det trodde jag inte! Han kanske skulle sova bättre om han fick ligga mellan oss oxå? Men M har vänt på dygnet så han går nästan och lägger sig när vi kliver upp.. Tråkigt!

Hade kul igår i alla fall. Men det blev en rätt "tidig" kväll, ringde M vid 01.30 så skjutsade han hem mig. Han var aldrig ut.. Skönt idag att det inte blev så sent! Nu ska jag äta lite frukost sen hämta hem älsklingen.

Jo just, vi åker nog till gbg ikväll. Men det känns ju sådär att åka precis när Eric börjar sova så bra.. Då blir det liksom en natt i bilen =/ Kan inte åka bil en hel dag med honom, han kan inte sitta still så länge. Aja får fundera hur vi ska göra. Nu när jag har kämpat några nätter är det ju inte kul om man får börja om igen sen.. 

Hej hej
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror att dom sover bättre om dom får sova med föräldrarna. Känna värme o trygghet! Mina barn har alltid sovit med mig, och det har aldrig varit några problem för dom att sova i sina sängar i sina rum då dom blir lite äldre, för jag tror det är folk mest rädd för. Men om ni åker bil hela natten, sover han inte bra då? Extra sömnhjälp liksom ;))



Ha det så bra bra!

2008-12-26 @ 11:52:05
URL: http://mariad.blogg.se/
Postat av: pinglan

Amira sov faktiskt ganska mycket mellan oss också i den åldern. Fat hon slutade ju att äta på natten då hon var spädis. Vi får väl se hur det går med Ayah framöver!

Ha så skoj i GBG!

2008-12-26 @ 12:09:29
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: nikita

vi ska åka på kvällen då vi åker till sthlm också så att albin kan sova, han blir otålig efter två röda då man åker bil... så är nog lugnast at åka både dit och hem på kvällen

2008-12-26 @ 15:22:26
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Hannah

bilder från gårdagen?????

Pöss

2008-12-26 @ 16:11:57
Postat av: Linda

Ha ha kollade på bilderna från igår.. när du hade studsat popcornskålen ur soffan.. :P

2008-12-26 @ 18:24:48
URL: http://lindzanengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0