Dåligt

med bloggning kanske det blir nu när jag är här! Vi får väl se..

Har nyss kollat på 2 avsnitt av Andra Avenyn (på datorn) med Hala men nu kollar hon på Gossip Girls.. jag kollade lite på första avsnittet av GG men gillade det inte så jag har inte kollat vidare.. men sen ångrade jag mig lite =P Är ju alltid så typ att första avsnittet inte är bra, man brukar ju komma in i det sen.. Så jag kommer säkert att se det om ett år eller så =P Som med O.C. =)
Men Andra Avenyn är ju skiiitbra!! Jag började se det i höstas när jag bodde hos mamma ett tag.. för dom hade bara 1 2 4 och nå mer kanaler.. Missade några avsnitt ett tag oxå men nu ser jag alla =) Ska när jag får tillfälle kolla på dom första avsnitten på nätet oxå som jag inte sett! Och kul att Karim och Hamza kommer från "Erics hemtrakter" ;P Libanon... Jag gillar både svenska serier och filmer! Älskar att se på Beck och Wallander och sånt!
Nu när vi ändå är inne på det här spåret kan jag ju fortsätta lite ;)
Gillar även dokumentärer jättemkt! 
Men jag är inte så mkt för komedier faktiskt, ibland går det bra, vissa filmer men jag är mest för Thriller/Action... Sen när det gäller serier tycker jag IKKE om Vänner och Sex and the City.. inte heller Joey och sånt där =P Jag verkar vara den enda som inte gillar Vänner?!
CSI och Navy CIS och såna serier är good good! Och inredningsprogram!
O.C. är grymt bra!! Skulle inte ha nåt emot om det var 10 säsonger till..! Tycker aldrig att det kan bli för mkt =)
Till sist... det bästa av det bästa!!! Aldrig funnits nåt bättre!!!!!
PRISON BREAK Alltså det är verkligen nåt i min smak! Där skulle jag inte heller ha nåt emot om det aaaadrig tog slut! Kan få bli mååånga säsonger till ;) När nåt är SÅ bra vill jag inte att det ska ta slut helt enkelt.. Spelar ingen roll om det bara blir "samma saker" som händer eller vad man ska säga..
Jobbigt att det är ett tag kvar tills nästa avsnitt släpps =/ Jag får verkligen ONT i magen när jag ser det.. är såå jäkla spännande!!!!!
Så lite av det jag gillar:
Prison Break
O.C.
Beck
Wallander
Andra Avenyn
Big Brother (Blev det inget i år?!)
CSI
Outsiders
Insider
m.m. =P
Blev lite långt om det här ;P
Vad brukar ni se på?? =)

Nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska jag se på Gynning! Jag är en TV-nörd! Och läsa-blogg nörd! Det är typ det min vardag handlar om rätt mkt.. =P Förutom Eric Såklart! Men nu sover han ju =) Så då passar man på! Men snart är det amning.. och sen fortsätter han kanske att sova.. Men nu när jag är här så är han ju mkt med farmor oxå =)
jaja babbel babbel!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, vi är rätt så lika faktiskt! Jag har aldrig sett ett helt avsnitt av SATC :] Vänner har jag dock sett några ggr, men inget som är sådär wow.
Prison Break, OC, Heroes och One tree hill är mina absoluta favvosar!

2008-02-26 @ 23:03:09
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Ja vi är ju varandras motsatser när det gäller TV Lolliiiii... ;) Vänner, Gossip Girl, Grey's Anatomy, McLeods Döttrar mfl är ju mina favvos.. och Desperate Housewives.. men det kollar du väl på va?? Gillar INTE svenska filmer, o absolut inte svenska serier... vääärdelööösa.... ;P

2008-02-27 @ 08:20:27
Postat av: IdaB

Oj jisses! Här e man glad om man hinner se grays o desperate!!! Tvn e alltid på men har aldrig tid att se på nått! Dagtid e det visseligen mest bara byggarebob o honom e jag inte sååååå intresserad av *s*

2008-02-27 @ 11:15:51
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela

Hej hej! Jag har blivit bjuden på ett meandi party den 11 mars klockan 18,30 tänkte höra om du vill följa med och kanske fynda lite kläder till Eric?? //Mikaela

2008-02-27 @ 12:15:53
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Mikaela

Det är hos Jonas hagmans tjej Sandra dom bor ganska nära er tror jag. Ja fundera du ett tag, men jag måste svara hur många jag tar med mig innan den 7:e tror jag det var. Det är nog inget köp tvång är ju bara roligt att träffas lite mammor =)

2008-02-27 @ 12:42:18
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: IdaB

Hallå!!
I Matfors tracktern så klart ;P
Gröna ängar o koskit *lovley*
*fniss*

2008-02-27 @ 13:31:14
URL: http://backeus.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Men hur kan du INTE se på Sex & The City??
Då har du verkligen missat något bra :)

2008-02-28 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0