God morgon!

Fick kliva upp idag igen, Eric kunde inte sova i sängen längre.. Nu ligger han och halvsover i babysittern istället.. Kan ju ha den i sovrummet.. men tänkte låta momme få sova nu på morgonen.. han går och lägger sig jättesent.. Han brukar ta eric på kvällen om han inte kan sova så att jag får sova ett tag från början.. så då kan jag kliva upp på morgonen.. Men igår ammade jag vid 23 och han somnade så jag la han i sin säng och jag la mig.. och han kunde sova till 02.. sen en "lång" stund till, till 04.50.. sen vid 06 igen och därefter blir det bara en timme åt gången, om jag inte kliver upp med han så han kan fortsätta sova uppe..
Oftast sover han i sin säng.. men efter 05 där så fick han ligga kvar med mig..
Sover ni med era bebisar i sängen oftast eller sover dom själv?

Nu ska jag se om jag hinner äta lite innan han ska ha mat igen.. Sen måste jag fortsätta städa tills gästerna kommer! Men det blidde nog bara Linda Elena+Engla och Emma+Oscar som kommer! Får träffas alla en annan gång!

Uppdaterar väl ikväll med lite bilder kanske =)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Edvin somnar oftast vid 20-21 nån gång och då sover han själv i sin säng till 23-00 då han vaknar och får komma över till min säng. Sedan sover han resten av natten med mig,vi är fyra i sängen eftersom hans storebror som är 3 också vaknar och lägger sig med oss... Edvin äter en del under natten men varken han eller jag vaknar till riktigt, jag ammar lite och så somnar han om direkt.

2008-02-03 @ 08:03:48
Postat av: nikita

Albin sover oftast i sin säng hela nätterna!
Det har han gjort i 2½månad nu ==)

2008-02-03 @ 08:17:36
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: pinglanmadde

jo, amira sover först några timmar i sin egen säng, sedan vill hon komma över till oss. det är ytterst sällan som hon sover hela natten i sin egen säng, men det händer. det som är så bra med henne är att hon sover tills vi vaknar oftast, så man behöver aldrig kliva upp kl 4 fast man inte behöver:-)

2008-02-03 @ 13:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0