Göteborg!

Jepp! På torsdag flyger vi till Göteborg =) Ska bli trevligt! Få äta svärmors goda mat i några dagar är inte fel! Får se om jag hälsar på Brorsan och Anna oxå så dom får träffa Eric lite mer, blev bara en snabbvisit när dom var här för båda var så förkyld. Sen ska Mommes lillasyster klippa och färga håret på mig, hon går frisörgymnasie nu och jobbar på en salong, så vi ska göra det där på fredag när hon slutat =) 
Hade ju tänkt gå till Therese som vanligt, men i och med att jag ammar så mkt så blir det inte så lätt. Får ta det längre fram =) Ska allafall bli skönt att få håret fixat nu, är ganska risigt om man säger så =P

Idag besiktades Volvon, den gick inte igenom, men Saaben gick igenom igår! Bara nåt litet som ska fixas, sen lägger vi ut den på blocket! Vet inte om jag skrivit att jag köpt en volvo? En v70 4wd Turbo..97:a. Skönt med rymligt bagage! Och den va jättefräsch! Jag vill helst inte ha en bil utan 4wd, hatar när det är dåligt väglag och man inte kommer iväg.. Det är jag less på! Minns när M hade Camaron, jäklar vad vi fastnade överallt. Och den dumma bilen gjorde så jag voltade på motorvägen =P
 
Nä nu ska jag underhålla min son lite!

Kanske blir dåligt med bloggning när jag är i Götet, fast jag åker ju inte förrns på torsdag! =)

Bye så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du lottis om du ska in till götet på fredag så kan du slå en pling om du har lust:) sofia och linda ska komma ner till mej på torsdag så på fredag ska vi till götet å shoppa lite:) tihi!Kramis

2008-01-08 @ 23:42:18
Postat av: Elin

okey, då får du det här då:D 076-3369971! Kramis

2008-01-09 @ 10:58:03
Postat av: pinglanmadde

vi har också köpt en volvo:-) en s60, -04, jäääääätte fin:-)

2008-01-09 @ 12:58:17
Postat av: Hon som gillar sovrumsbilen!

Hallå igen! Jag är dödsnyfiken på färgkoden till den gröna fondväggen, kan du lägga ut länken där du hittade bilden?!

2008-01-09 @ 15:34:52
Postat av: Mia

Hoppas ni hade de bra i gbg och att det gick bra att flyga med lillen :) Jag och Malin har tänkt ringt dig flera dar nu, men både malin wilhma och nathalie har varit förkylda så vi vill inte smitta lillen! Men vi kommer så fort vi är frisk och du har tid :)

2008-01-13 @ 21:37:29
URL: http://miano.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0