Som alla andra?

Jag tycker att många är lite dålig på att uppdatera just nu! Väldigt många bloggar som jag läser i alla fall! Så då kanske man själv tappar inspiration oxå ;P Istället för att få!

Kan börja med att berätta om gårdagen. Träffade Maria som jag inte träffat på huuur länge som helst! Hon bor i sthlm nu. Vi käkade lunch, strosade runt och åt sen glass på stan! Va jättekul att ses!
Efter det mötte jag upp Jossan och Tilly och vi gick till Tulay och Elias. Efter att vi varit där ett tag gick vi alla sex på Bite Line och käkade tacos-buffe! Gott gott! Sen blev det hemgång.

Idag började jag dagen med att (promenera) hänga med Tulay på sjukhuset, va med Elias medans hon och Senol gick in för att göra UL. (får ju inte ta med barn in). Dom ska få en flicka!!!!! =D Är så glad för deras skull! Allt såg bra ut =) Kan inte fatta att hon gått halva tiden och snart ska få en till bebis! Overkligt (!!!) Efter det åkte vi hem hit och hämtade Eric, vidare till Baguetterian och handlade med oss mat hem till dom. Sen va vi där... Åkte på IcaMAxi och handlade barnmat. Sen tillbaka till henne. Hon lagade kyckling och ris, härligt med hemlagat! Tack gumman! ;)

Sen åkte jag hem. Och jag har städat köket!! Såg lika hemskt ut som i badrummet faktiskt! Saker över HELA bordet. Men nu är allt borta! Skönt! Synd att jag inte tog någon före-bild ;P

Ja det var mina två dagar det!

Nu ska jag kolla runt på alla ouppdaterade bloggar! =P Skärper ni er kanske jag skärper mig ;)
Fast några är ju faktiskt fortfarande lika duktig! Så tummen upp för er!!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Sara

hej- Ja du..jag jobbar rätt mycket, men nästa vecka är jag faktiskt ledig alla dagar utom ons. och tor.=) Ja, jag hörde att programmet hade gått i repris..Ja man får vara glad att allt gått så bra. Kram!

2008-07-10 @ 21:12:56
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Hi hi men JISSES VA SÖT DU var på dom där klassfotona på facebook!! :D

2008-07-11 @ 16:50:39
URL: http://frokenbolibompa78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0