Gäsp

Tröööött... Eric har vaknat ett par gånger inatt.. magen. Och nu har vi varit vaken 1 h ungefär. Han kommer nog vilja sova om ett tag igen.. Gick bara 2-3 h mellan amningarna inatt oxå.. Vet inte vad det är jag ätit, men jag dricker aldrig dricka typ, och i tisdags drack jag två glas och igår ett glas.. så kanske det är kolsyran?

hehe.. han sitter i babysittern nu och tar tag i lekbågen och drar sig uppåt. Morgongympa!

Just ja, i tisdags då vi var på öppna förskolan så vägde jag Eric, men han hade blöja (ny) och body på sig. Vågen stannade på 7605! Stora killen!

Idag ska jag till Ulla, Isabelle och Fanny och hälsa på! Sen i eftermiddag är det sagt (igeeen) att det ska börja kaklas i badrummet, får väl se hur det blir.

Nu ska jag ta en macka eller två.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Stora killen =) Hur gammal är han? Min dotter är 6 månader & vi ska i väg mäta, väga henne i morgon skulle gissa på att vågen stannar på kring 6kg... Hihi....

2008-03-13 @ 12:09:27
URL: http://www.elikasmamma.blogspot.com
Postat av: C

Nää här blir de inga barn på ett bra tag..haha

Förresten ang. magen på lill killen, det kan mycket väl vara kolsyran, dom säger ju att man ska undvika de om bebisen har känslig mage..jag drack aldrig kolsyra när jag ammade var skit rädd att hon skulle få ont i magen av de haha..men de e ju bra o testa så vet man liksom=)

2008-03-13 @ 21:11:32
URL: http://cey84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0