Regn

Idag är det regnigt och blåsigt igen.. tråkigt! Ska träffa Mamma och Klas och dom sen.. Får se när dom hör av sig.. Ikväll blir det filmkväll hos Hannan.. Hon skulle kanske baka nåt gott! Trevligt trevligt.. jag är sugen på smulpaj! Med blåbär.. fast det är ju kanterna som är godast ;) Så det spelar inte så stor roll vad som är i =P

Sitter och lyssnar på lite musik på youtube.. en arabisk låt som jag tycker är jättebra med Elissa!! Lyssna lite! Den här versionen är rätt lång ;) Vid 01.30 börjar det braa!

 

Fast är man inte van att lyssna på arabisk musik så gillar man det kanske inte ;P Men den är fin!

Ja ni.. vad mer?
Har inte så mkt att skriva just nu! Kan ju fråga en fråga =D
Hur många barn vill ni ha?! =)
Jag skulle kunna tänka mig 4 st! Just nu, man får ju se när/om man får fler barn och hur det känns då såklart! Men 2 st ganska tätt, vill (nu) ha barn i början av 2010.. då blir det 2 år och nånting mellan Eric och den bebisen.. Sen kan man vänta 5-8 år och skaffa 2 till =) Då jag är 30-35 år.. Men DÅ kanske jag absolut inte vill ha mer barn ;) Det kan jag ju inte veta nu! Och då är Momme runt 40 så han kanske inte heller vill ha fler.. Men det återstår att se! Vi kanske inte kan få fler barn, who knows! Brukar säga att jag ska skaffa barn tills jag får en flicka ;P Nästa barn tror jag blir en till pojke allafall! Men det skulle ju nog va roligast för Eric oxå så det gör ju inget =) Dom andra två barnen kan bli flickor ;)
Ja så då vet ni det! =)

Vi har pratat om Erics namn här lite.. Dom här nere tycker han ska heta nåt annat ;P Ärligt så känner jag fortfarande inte att han passar så bra att heta Eric! Men jag vet inte vad jag tycker han passar som istället... Det är ju inte helt omöjligt att byta namn heller.. han vet ju inte att han heter Eric än.. Skulle ju va "svårare" att byta när han vet att han heter Eric.. 
Fattar inte att det ska vara så svårt? Jag hade ju jättemånga killnamn på min lista, men jag känner inte att jag hittar rätt namn till honom.. Det tog ju en månad innan han fick sitt namn, och då kändes det lite som att "nu måste vi bestämma oss".. Och jag trodde att han skulle "växa" in sig i namnet lite, men känner inte helt att han gjort det! Alla ni andra jag vet som fått pojkar nu, jag tycker era barn passar i sina namn! Även flickor!
Från början hade jag ju "bestämt" mig att får jag en pojke ska han heta Milian.. men sen började jag vackla på det oxå.. Vill ändå ha nåt "vanligt" och "lättsamt" namn.. Jonathan va det ju sen! Som jag HADE bestämt redan.. kallade honom det i magen på slutet.. Men jag är ganska "lättpåverkad", alla hade sina åsikter om alla namn.. och när man inte är helt hundra själv och någon säger "nä men inte det" eller nåt liknande, då tänker man ju "nä det kanske inte passar ändå"... Jaja.. vi byter säkert inte.. I så fall om vi får en till pojke vill jag att han ska heta Emil.. Eric och Emil.. Eller så kanske Eric ska få heta Emil? =) Vet att många tycker att "en Emil" ska vara blond, som Emil i Lönneberga.. haha.. ja ni! Inte lätt..!
Blev lite långt nu! Så jag avslutar dessa tankar!
Kan tillägga att om jag får en flicka blir det Maja..! (Som jag vill just nu allafall) ;) Listan på tjejnamn är mkt längre än med killnamn..!

Bye!








Kommentarer
Postat av: Tulay

Hahahhah stackars Lottisen. Sluta oroa dig. Tänk inte så mycket.
Kom hem snaaaaaaaaaaart! Jag har så tråkit.

2008-03-01 @ 14:58:27
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag vill ha 3 barn, helst 4 eller 5. Fasst 3 vore det mest prektiskt vad gäller bil och så. Visst finns det stora bilar men om man måste låna annans bil pga reparation eller liknande *välplanerat* HA HA! Sambon vill ha (bara) Två, har han sagt hela tiden MEN man vet ju aldrig hur det är om 5-10år. Jag ger mig ALDIRG vad gäller att skaffa syskon (i mängder). Om BARA jag fick bestämma skulle vi haft 3 redan nu. Man kan ju alltid hoppas att det ploppar ut tre styckna ungar då det är dax för Oscars syskon att komma ut ;D

2008-03-01 @ 16:05:17
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag tycker att Eric passar bra på eran lilla grabb,kort och enkelt,sånt gillar jag :)

2008-03-01 @ 16:07:49
Postat av: Linda

Jag tycker han passar att heta Eric iaf! =P Å hör sen..! ;)

2008-03-01 @ 16:40:59
URL: http://frokenbolibompa.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du tänkte på hockeyn.. glömde skriva att vi såg på hockey matchen hemma hos mamma och pappa på tv =) Hehe på tal om barn... jag vill nog ha 2 eller 3 st. Är nästan sugen på en till snart men man kanske ska hejda sig lite iaf. Eric är ju ett så fint namn hoppas ni kommer att känna att det passar för det tycker jag det gör.

2008-03-01 @ 16:50:04
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Tulay

Lotta vart är du nu när jag heböver dig här. Senol kommer inte hem förrens sent inatt. Jag har sååååå tråkigt. Nu kunde vi sitta här o trycka i oss en massa gott. Hehehhe..

2008-03-02 @ 11:55:43
URL: http://tullisen.blogg.se
Postat av: Tania

Jag vill ha 3 barn =)

tycker att din Eric ser ut som en Elias hehe :)

2008-03-02 @ 14:19:55
Postat av: Mikaela

Ja oftas blir det alldeles innan han somnar men ibland kommer vi i otackt och han kanske äter en timme innan han lägger sig då kan han vakna lite tidigare typ vid 6 tiden. Han brukar äta färdigt sen lägger jag han mella oss (där han fortfarande sover) sen brukar han somna själv. Hur går det för er på nätterna nu då? Är du tillbaka från göteborg?

2008-03-02 @ 22:55:52
URL: http://www.milino.blogg.se
Postat av: Malin

Men Eric passar väl bra, du tänker nog för mycket. =)Men nu är ni hemma va? kram kram

2008-03-03 @ 18:58:35
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Linda & Hannah

jaha, tagit en bloggpaus eller? =P du får ju tänka på oss som jobbar heeela daaagarna och försöker följa ditt liv liksom... =P BLOGGA!! *pöss*

2008-03-05 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0