Snark

Tröööött... Eric åt..
18.40 A
23.10 E
04.40 A
Alltså 5 ½ h emellan! =) Skulle va skönt om han sov hela tiden oxå... Blev gung i babysittern igen ett tag där innan 04.40.. Sen kunde han inte somna om riktigt! Kul! Not... Men runt 05.45 somnade han till och sov kanske en timme.. Sen var det bara att kliva upp... Nu har han somnat igen.. Kanske jag borde passa på att lägga mig en stund till oxå istället för att sitta här!? Men då vaknar han väl om 10 min el nåt =P

Igår åt vi på Cave (?) libanesisk restaruang.. Gott! Testa om ni inte varit där! Jag rekommenderar att äta blandade rätter.. mixat grill/meze.. Då får man smaka lite av allt =)

Vet inte hur dagen ser ut riktigt. Om ca en timme kommer Klas Anna och Ilja.. Ska väl upp på sjukhuset och hälsa på mormor idag tror jag. Hoppas hon är ganska ok! Vi ska knäppa lite kort.. Hon har inte träffat Ilja än. Och dom är ju inte här så ofta. Så vi måste passa på. Lilla mormor är 91 år och man vet inte hur länge till hon finns med oss. Så då måste man föreviga lite minnen med kameran. Om hon får må bra kommer hon nog leva ett tag till.. Men nu sen i julas har hon blivit lite sämre.. Men tänk att vara så gammal och aldrig ätit en enda medicin förrns nu (!) I julas åkte hon in på sjukhuset oxå, och dom frågade mamma flera gånger efter hennes medicin-lista, - hon har ingen. Det tyckte dom va konstigt =) Promenader och bra kost har varit hennes medicin! Själv kommer jag antagligen inte leva så länge och vara så frisk!

Mormor, Eric och jag. Här va Eric bara nån vecka om jag inte minns fel.
image423


Ikväll blir det nog en sväng till Linda! Där vankades det klegg kanske, och det är ju svårt att tacka nej till ;)

Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint kort!! Ja knäpp så mycket kort som möjligt! Hi hi, sådär var det med min farmor också - dom
hade svårt att tro att hon inte åt nån medicin =) Hörs senare! Pöss

2008-03-29 @ 10:54:45
Postat av: sara

Fin bild! Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

2008-03-29 @ 11:17:40
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Men ska han verkligen äta med så många timmars mellanrum på dagen när han e så liten. Inte ens lite större barn har så många timmar. På kvällen är d ju skillnad, såklart.

2008-03-29 @ 20:16:51
Postat av: Mikaela

Hej! Jo jag kan alla dagar... fredag då har jag föräldraträff men det är kl 10.

2008-04-01 @ 08:29:14
URL: http://www.milino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0