Yesterday

Orkade inte skriva igårkväll, la mig tidigt efter lite tv-tittande i sängen!

Va ju på babysim! Lika roligt som vanligt. Han är inte rädd för vatten iallafall =) Vi gör en övning där man håller i dom och växlar mellan rygg/mage, när jag skulle vända han råkade hans ansikte och halva huvud komma under vattnet, ooops ;) Men det gick så bra så. Även när man övar att hänga i kanten så har ju ansiktet kommit under vattnet. Men det är väl bara bra tills dom ska lära sig dyka =)

Efter det åkte vi in till stan och tog en kebab!

Vidare till Essvik och Emma + pojkarna! Hur härligt som helst, satt på deras altan och fikade i sooolen! Blev jättevarmt när det inte kom nåt moln och svalkade. Eric va vaken en stund och åt lite, sen ville han sova igen. Wille höll på att snickra för fullt. Och Oscar han satt och grejjade, och visade att han kunde klappa händerna =)
Det blir ett återbesök redan idag! =)

   

Klappa händerna
 

  

Idag kanske Tulay följer med! Hoppas! =) Elias vill nog hänga med ;)

Nyss käkat frukost jag.. Eric ska väl få gröt, antingen nu eller så får han ersättning först och gröt lite senare. Jag vet inte när han åt sist inatt..

Well well! Kanske hörs nåt mer idag om jag orkar ;)

Förresten! Nu ser man jätteväl att en tand är påväg att titta upp!!! =) Säkert vilken dag som helst, den är nästan framme!

Kommentarer
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

fin bilder.. Roligt med en tand

2008-05-06 @ 07:48:01
URL: http://www.melwinsmamma.blogg.se
Postat av: Linda

Jasååå är det en tandsing på väg.. :)
DUKTIG du är som bloggar!! *kom ihåg ett extra som jag skrev igår :P* Du får ju tänka på oss som jobbar på dagarna att vi vill ha nåt roligt att läsa ju.... :P

2008-05-06 @ 08:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0