Sorry

Har inte kommit igång riktigt med bloggningen.. Är krasslig, och jag blir nästan värre än karlar när jag blir sjuk ;P Så nu är det synd om mig och jag har inte så många krafter! =P

Igår var jag med Linda en sväng till Barnens Hus, Birsta City och Donken. Jag köpte en liten söt docka till Eric =) När vi var i Libanon och jag och Diana gjorde manikyr och pedikyr så fanns det två flickor på salongen som klippte sig, när dom var klar lekte dom med Eric och visade sin docka. Den gillade Eric =)

Men jag kan försöka skriva lite mer om Libanon.
Resan gick jättebra som vanligt. Både tåg och flyg. Han sov lite på ditresan och hem sov han i Dianas knä nästan hela flygresan. Det var ett litet jobbigt stopp på ca 5 h i Istanbul på hemvägen men det gick det oxå. Det jobbigaste var väl att vi hade en aningens mkt packning att hålla reda på! Svärmor hade med sig mkt ner, och lika mkt hem. Många som vill ha saker när någon åker =)
  
  

Lägenheten var helt ok att bo i men inget lyx såklart, nu hade ingen varit där sen 2006. Och det är svårt att hålla det bra när man inte är där så ofta. Det fanns vardagsrum, sovrum, toa, kök, inglasat "uterum" och en balkong, även ett litet rum med tvättmaskin. Man ser i alla fall havet från balkongen så man kunde gå ner till ett badställe som var nära. Det var varmt på nätterna och Eric fick värmeutslag på hela kroppen nästan. Men sen fick han sova med mig och Diana i vardagsrummet oxå hade vi en fläkt så då blev det bättre. Han fick även nån medicin från läkare, men han sa att det var för att så många pussat på han.
  
  

Vädret var för det mesta bra, det var varmt hela tiden fast det var molnigt. Vi badade mycket och det var varmt i vattnet! Någon dag då det var extra molnigt gick vi och shoppade och kollade runt lite.
   
   
     
  
  
  
  


Andra aktiviteter förutom bad; Vi åkte Jet Ski några gånger. Vi har åkt båt. Momme har dykt. Vi åkte linbana upp på berget (som jag skrev där nere). Varit till en jättestor grotta och kollat, den var lite speciell. Man fick inte knäppa bilder men vi fuskade lite där ;) Så ni kan få se. Åkt upp i bergen och fikat. Åkt en himla massa bil... Ätit på restauranger och bara tagit det lugnt. Jag och Diana gick ut en kväll, på "Sky Bar" och det var nog den coolaste nattcluben jag varit på (!!) Det var under bar himmel och dom sprutade eld och grejjer. Superbra musik dessutom! Vi var även ut alla en annan kväll men det blev inte långvarit. Väldigt bra nattliv var det där nere i alla fall! Jag och Diana gjorde manikyr och pedikyr, kostade typ 100 kr! Annars så var själva shoppingen dyr =/ Förutom billiga klockor som vi hittade och diadem =)
Vi var även och åt hos Ms faster och kusiner, där vi även träffade hans farmor! Det var kul =)
  
  
  
  
  
   
  
  
  


Ja nå mer kommer jag inte på just nu. Kommer kanske lite då och då framöver om jag kommer på nåt speciellt =)
Och som ni vet tar det lite tid att ladda upp bilder, tror jag suttit över en timme nu! Puh! Finns hur många fler bilder som helst att visa. Så ni får nog se mer när jag skriver vanliga inlägg framöver =) Bla bilder på grottan, när vi red kamel och fler badbilder.....

Nu orkar jag inte sitta här mer...

Tjao!

Kommentarer
Postat av: ♥Therese Mamma till Melwin♥

Fina bilder.. Mysigt ni verka haft.. Eric är så oerhört söt som vanligt..!

Stor ha han blive oxå, tiden bara rinner i väg med dom. När börja denna lill skatt på dagis då?

2008-09-29 @ 14:21:35
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina bilder!

Skööööööönt med sol o värme hehe

2008-09-29 @ 14:34:30
URL: http://donna.nu/cey84
Postat av: Eva

Åh vad kul att få se lite bilder från långsemestern. Det såg mysigt ut!

Eva

2008-09-29 @ 17:09:12
Postat av: josephine

Jätte fina bilder, så mysigt det ser ut :-) Gud vad stor han har blivit Eric :-)

2008-09-29 @ 17:58:31
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det var ju inte lite bilder =) Kul att se!!! =)

2008-09-29 @ 18:13:20
Postat av: Sara

Vad mycket fina bilder!

2008-09-29 @ 18:26:38
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Vilken underbar semester!

Ni alla ser så solbrända o glada ut! :)

Nu längtar man verkligen bort!!:)

2008-09-29 @ 19:49:41
Postat av: Anonym

ok, ja men det kan nog bli bra det. Måste fundera ut vart vi ska äta då! Kanske vårat ställe?? Tandoori!! =)



kram M

2008-09-29 @ 20:00:18
Postat av: alexandra

Välkommen hem!

Sjukt fina bilder, saknar man solen ÄNNU mera=)

2008-09-29 @ 22:06:12
URL: http://mama08.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, då var det bestämt, härligt!

Ja, det gör ju inget om han följer med, men vi hörs nåt närmare torsdag då. Nu ska jag jobba vidare..=(



Kram m

2008-09-30 @ 10:03:49
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Är ju så jäkla förkyld jag..annars hade jag jättegärna hängt med.. Får bli nån annan gång hoppas jag! =) Kram

2008-10-01 @ 10:28:21
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0