All alone!

Alldeles tyst här hemma. M och Eric åkte iväg en sväng förut, åkte bl.a. förbi mamma och Eric ville inte gå därifrån så han fick stanna ett tag. M är väl på pizzerian nu ett tag innan han hämtar upp lillen och åker hem igen.

Jag har skruvat upp en till hylla för skor, även monterat ihop en hatthylla.. Håller på att fixa om i förrådet upp då det inte var så bra förvaring. Lite osäker nu sedan jag pratade med mamma bara, om väggen håller för två hatthyllor =/ Men det märker man väl, eller?! Trevligt om hela väggen skulle rasa in... Känner mig väldigt duktig i alla fall. Jag som aldrig borrat förut typ =)

Veckan som kommer är vår sista gemensamma semestervecka, sen har jag en till. Vill få klart möbleringen i Erics rum den här veckan så det bara är småsaker som jag kan fixa själv sen.

Imorgon kommer pappa, vi ska börja riva uteplatsen nere. Måste ta bort lite rabatter oxå, den nya uteplatsen kommer bli mkt större! Hääärligt! Nu är det ju inte så mkt kvar av sommaren, så bara att längta efter nästa ;) Skönt att den är klar då så slipper man tänka på det! Uteplatsen här uppe får vänta, kanske till nästa år! Skulle va riktigt nice att få den gjord oxå!

Avslutar med lite nya bilder!

Hjälpa pappa, oj vad fort han vände, "såja"..
  

Just ja, i torsdags åkte vi till pappas stuga och grillade. Hade köpt ett helt lamm. Va riktigt trevligt. Orvokki och Berra hängde med oss, oxå var min farbror Tord och Elsy där. Solen gömde sig lite bakom molnen emellanåt men vi slapp regn så vi kunde vara ute hela dagen.

  
  
  

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser härligt ut!

Precis sånndär verktygslåda fick Bon med, det tog en malv minut så hade han hammrat sönder hammaren...

2009-08-03 @ 08:32:44
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: malin

Vad mysigt och vad duktig du är som målar, själv tycker jag sånt där är roligt..haha =) Synd att jag är i Norge =P



Vi får hitta på nåt när jag kommer hem.

2009-08-03 @ 15:05:25
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0