Sluta med välling

Igår bestämde jag mig. Vi slutar helt med välling! Nätterna har blivit mkt sämre igen och jag pallar inte ge välling sen när jag börjar jobba. Så inatt var första natten som han inte fick nånting. Igårkväll fick han inte heller välling utan fil. Natten gick helt ok. Ungefär 2 längre uppvak + några kortare. Men sen gick vi inte upp förrän kl 7 och åt frukost. Jag började redan när han fick fil att säga att vällingen var slut/borta, sen fick han höra det hela natten ;)

Det kommer säkert ta lite längre tid att natta honom, men det gick ändå hyfsat bra. Han har ju även fått välling förut på dagarna ibland, är ju perfekt att ha med en tetra i väskan. Men nu får vi packa med hårdbröd och vatten istället ;)

Bye bye älskade välling


Kommentarer
Postat av: Eva

Ojoj hoppas att det går bra

tänker på andra barn vi känner

äter välling ända upp i sexårs

men Eric fixar det nog!

Men napparna får han väl ha kvar??

Kram

2009-08-11 @ 16:53:38
Postat av: Sara

Blir säkert bra det där =) Förstår att det kan bli lite jobbigt i början, men till slut är dte nog värt det! Ses vi imorgon kanske? =)

2009-08-11 @ 18:55:09
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Oj, sover inte Eric på nätterna ännu?

Jag håller tummarna för er att de går bra!

2009-08-22 @ 22:03:16
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0