Lång dag

Kom inte hem fören efter 21 första gången idag. Först jobbade jag till 15.10. Sen åkte vi hem till Orvokki, blev bjuden på jättegod mat! Kikade på lite gamla kort sen Momme och hans syskon var liten. Kul att se =)

Eric var på dagis själv idag, hade gått bra och han hade sovit i ca 2 h efter lunchen! DUKTIGT!

Efter middagsbesöket släppte dom av mig och Eric hos Lina. Gick in en snabbis sen åkte vi till Ikea. Eric somnade i bilen, jag tog ut honom och tänkte att han skulle vakna. Men icke, så jag la honom i en kundvagn. Och där sov han bra länge, fast han sovit så länge på dagen. Men det var tur, för vi blev borta en stund. Så då orkade han med. Jag köpte ett nytt matset till honom, en glasflaska och jättesmart sminkförvaring!

Sen åkte vi till Willys. Handlade all mat som ska med till Åre. Och vi va väl där kanske 45 min i alla fall?! Svårt att veta hur mkt man ska ta av allt.. Vi är 9 tjejer som åker. Och frukost, middag, "mellanmål/nattmat" + snacks köpte vi. Får fundera om vi glömt något. Eric va så duktig hela tiden! Och när han satt i kundvagnen och vi gick ute, så guppade det ju jättemkt. Och vad han SKRATTADE! Haha, riktigt kiknade av skratt! Min lilla goklimp!

När vi kom hem lämnade jag in Eric till pappa sen hämtade jag svärmor hos Ms faster.

Nu ska jag hoppa i säng strax! Imorgon ska jag bara vara hemma efter jobbet och städa och plocka lite.

Sov och sov och skrattade
  

Såg ju inte så bekvämt ut att ligga så i vagnen direkt på gallret, men det funkade bra för honom. Inte kräsen här inte ;)

Kommentarer
Postat av: -C-

HA HA, den bilden var rolig. Han ser ..avslappnad ut ;)

2009-02-03 @ 23:12:38
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: malin

hihi vad söt han är! Att han kunde ligga och sova så utan att vakna, duktig kille! =)

Får se om jag släpper av klappen idag efter jobbet..hinner tyvärr inte stanna. Om du kan alltså?

2009-02-04 @ 11:22:04
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0