Little black dress

Idag har jag varit till frissan, va tvungen att svika min vanliga + Halaa då ;) Utväxten och topparna behövde fräschas till en aning. Tur att jag hittade en tid idag! Och med lite slantar (lön på måndag) hade jag inte råd med något expensive. Nu har det blivit rätt kort faktiskt =) Skönt! Och lite slingor i utväxten. Jag gick på City Zaxen.
Och det gick på 680 kr totalt. Nice!

Nu ska jag nog försöka vila lite innan kvällen. Ska ev på Aveny ikväll eller Oscar. Linda hämtar upp mig runt 18.30 då vi först ska till Timrå på förfest, sexparty och singstar skulle det bli.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Eric imorse



Kommentarer
Postat av: nikita

Cityzaxen går ja också till, tkr dem är jättebra!!

2009-01-24 @ 17:08:40
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: halaa

haha kort? varföööör hahaha skoja ba du klär i allt snygging . OOH FANN VA GO HAN ÄR pussss

2009-01-24 @ 18:20:34
URL: http://halaa.blogg.se/
Postat av: Linis

Nää nu är jag avis på dig.. vad har du fått för fint på bloggen.. LOTTA med fin text och ett HJÄRTA! hmm.. fusk!! hihi :)



Hihi.. men jag kan iaf skryta med att jag såg och stod bakom Blondinbella i stockholm.. haha.. tänkt epå dig då!!!



Kramen L

2009-01-25 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0