Nice day in the rain

Haft en bra dag trots det tråkiga vädret!

Vi var uppe tidigt och kom först till dagis, det har aldrig hänt! Alltid någon som brukar vara där. Vid 07 var vi där. Skulle egentligen ha tränat på lunchen, men när Linda meddelade att hon inte skulle träna så styrde jag mot Golds redan imorse! Riktigt skönt att ha det avklarat på morgonen! =)

Sen blev det lunch med Hannah Emma och Anders på Playa Primo. Var väl ok, men jag tycker att Allstars var bättre!

Och till middag gjorde jag jättegod kyckling med "Creme Fraiche - fetaost soltorkade tomater", den är så himla god, perfekt att använda som kall sås oxå! Mamma joinade oss. Till efterrätt hade hon köpt med färska goda bullar från Preem =)

Hon hade även köpt en film till Eric, han satt förstenad och kollade på hela! (30 min) "Snuttefilm för de små", perfekt barnfilm! På baksidan står "film för de mindre barnen, i lugnt tempo och med berättelser som barnen kan känna igen sig i". Inte som teletubbies och makka pakka =P Där förstår man ju inte lika mkt ;) Kul med lite omväxling!

Nu spelar mamma och Eric innebandy! Senare blir det lite gotta framför Idol!

Hoppas ni får en härlig fredag!

Från filmgalan, här ser ni även håret som var nyslingat!




Kommentarer
Postat av: mormor

Ja tack för den goda middagen.

Ska göra ngt med turk yoghurt och räkor till potatisklyftorna.........

Idag kommer sonen till bilköparen och

hämtar bagagehyllan som stod i mitt förråd.

Så nu är den Rav4 komplett i Västerås.

2009-10-17 @ 11:02:57
Postat av: Nikita

playa primo, där jobbar ju min mama ;-)

2009-10-19 @ 02:39:28
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0