Nova Star

Tog en sväng på Toddler i eftermiddag medans Eric och farmor åkte till faster, M låg hemma och sov en stund.

Dom hade 20% på allt! Så då slog shoppingnerven till, fick ringa mamma som snällt förde över pengar ;) Lite osmart att ha en sådan kväll dagen innan löning. Jag hade sett några saker sen innan som jag ville ha till Erics rum. Så det blev både det och kläder. Erics första Nova Star jeans och en mössa. Får se om dom är så bra som dom flesta säger!

Den stora tjockare mössan är min som jag fick förra året när jag beställde från, hmm.. Nu minns jag inte, nån webbutik. Så nu kan vi matcha =) Tyvärr fanns inte den i tjockare i rött till Eric, bara grått.



Sakerna till Erics rum visar jag en annan dag då jag knäppt bilder!

Solade efter shoppingen oxå, riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Nikita

du kommer garanterat bli nöjd me ns jeansen, ja tkr dem är oslagbara!!

2009-09-24 @ 21:25:04
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Linda

Jahaaa var det därför jag såg din bil på parkeringen där! Jag trodde du åkte och tränade ändå! :P

2009-09-25 @ 16:41:25
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0