First time

Idag somnade Nora första gången själv i sin "säng" (vagn) utan att jag gungade eller nåt =D Jag satt på en sån där sängmobil?, ett litet hjärta som har en melodi och efter några omgångar sov hon. Det trodde jag inte!

Kom nyss upp från Erics säng, han ville inte sova så jag låg där med honom. Höll på att somna själv oxå..

Haha idag när han satt och åt (makaroner och korv)
- Titta mamma, en bajskorv (höll upp en korvbit)
- Nej, det finns ju bara i toaletten eller pottan eller blöjan inte i maten
- Titta mamma en..
- en korvbit ja..
- en fågelbajs (tror jag han sa)
Redan kiss och bajsåldern? Gjorde ingen stor grej av det så han fortsatt inte i alla fall. Annars hade han väl tyckt att det var jättekul att äta små bajskorvar ;)

- Jag älskar dig mamma sa han oxå när han åt ♥
Inte ofta han säger det själv faktiskt bara sådär.

Nora vaknade till nyss, har inte bajsat idag så jag tror att det kan vara det. Ska lägga mig snart jag oxå så slipper jag springa upp och ner om hon vaknar mycket.. Hears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0