Birsta igen

Idag blev det ännu en sväng till Birsta, måste nog kolla kontot sen ;) Jag och Sara käkade lunch på donken sen strosade vi omkring i lite affärer och kikade. Jag hamnade på MQ igen, så ett till plagg från Bondelid fick följa med hem. Så fina kläder!

Eric var med pappa och han kom hem sovandes. Men jag lät honom bara sova en liten stund för att försöka få honom i säng i ganska bra tid ikväll. Vi har nyss käkat, oxfilé med klyftpotatis och bea! M och hans kompis och Eric åt med pasta. M ska jobba ikväll så jag och Eric blir alone. Om inget besök dyker upp!

Förhoppnings kan jag få Eric att somna vid 20, då kanske jag kika på Andra Avenyn eller om det är nåt bra på TV. Snart drar det ju igång med nya serier och sånt shit =)

Men shoppingen då;

 
Söndagens Bondelid, supermysig!!

 
Dagens Bondelid, jättesöt topp! + svart kofta med puffärm från HM!


Spindelmannenkallingar till Eric

Känns så knöligt, speciellt nu på vintern med boxer till Eric under långkallingar. Inte för att det spelar någon roll, han kommer nog inte bli blöjfri än på ett tag. Hoppas till sommaren! Men han gillar ju spindelmannen så tänkte han kan få ha någon dag här hemma och prova lite =) Matcha sina vantar som han har på sig inne just nu ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Millan

fina kläder

var det en jacka eller kofta det första plagget??

jag for tillbaka med alla varorna så nu är det bara stolsdynor att klippa till

ingen aveny ikväll

bygglov och paradiset på fyran

håller tummarna att han kan somna

2010-01-05 @ 19:09:57
Postat av: Sara

ja tack för en trevlig lunch =) Det får vi göra om snart igen, hehe. Kul att NÅN kunde fynda lite på rean också =P Bondelid-blusen var skitfin! Kram

2010-01-06 @ 21:51:39
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0