Easytone

I torsdags var jag och Nora med mamma på Birsta City en sväng. Hon tyckte jag behövde nya promenadskor! Det tackar man inte nej till =) Det blev ett par Reebok Eastyone. Hoppas dom känns bra sen, har inte hunnit inviga dom än för jag fick lite ont i halsen i veckan.

Men jag hann träna 2 ggr och 2 promenader. Imorgon är det vägning igen, tjuvvägde mig förut idag och hade gått ner 1 kg. Nice! Men åt på donken idag ;) Får se imorgon vad vågen står på. Började i måndags igen efter litet sommaruppehåll.

Nästa sommar ska jag vara NÖJD! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckliga du som lyckas gå nedåt!

Hoppas att skorna blir bra och med kläder efter väder funkar det nog jättebra :)

2011-08-28 @ 15:33:47
Postat av: Jessica

Då kan du recensera dem till mig sen!

2011-08-29 @ 20:54:27
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0