Lillasyster

Hon har äntligen börjat gå lite mer! I några dagar hon gått mer och mer. Det går saaakta men säkert! Hon kan gå genom ett helt rum osv, men hon har inte kommit in i det helt så det går i "normalfart" =) Så söt! Nu kan jag snart börja använda alla fina klänningar som jag inte velat att hon ska krypa omkring i ;) Inne är det ju ingen fara, men inte roligt ute!

Hon har även fått en till tand, den 5e! Så där går det oxå sakta men säkert, om man jämför med brorsan =) Men huvudsaken hon kan äta!

19 sept börjar även hon på samma dagis som Eric, fast en annan avdelning. Vi var där igår och hejade en sväng. Kommer nog bli jättebra det oxå. Men hon är rätt mammig så lite gråt vid lämning är jag inställd på!

Det som vi måste förändra är nattätandet, är bara en gång på natten. Men en gång för mycket! Jag kommer inte orka när jag börjar jobba känner jag, måste få sova bättre. Så ska fundera ut en bra vecka då vi kan vänja bort det!

Nu ska jag ta en dusch och hoppa i säng!

Antar att det inte blir någon bild här heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0