What to do

Blev morgon 04.20 idag, känns lite tröttsamt. Tur att jag la mig vid 21.. Men oftast spelar det ju ingen roll när man lägger sig, vaknar man för tidigt känns det ändå jobbigt. Finns liksom inte så mycket att göra den tiden känns det som. Och Eric sov ju vidare så man vill inte låta för mycket. Han steg nyss upp, 06.30 och la sig oxå 21. Så det blev för lite sömn för honom oxå.

Får se vad vi hittar på idag. Skulle velat kolla Selånger Marknad men vi får se vad det blir för väder. Har även gjort av med alldeles för mycket pengar senaste tiden, och ett besök där slutar ju nästan alltid med något onödigt.. Så vi får se!

Skulle verkligen behöva rensa och kolla igenom alla ytterkläder till barnen. Det mesta är fixat, men några saker vet jag inte var dom är. Erics gamla overall tänkte jag se om Nora kan ha.. Måste nog ta en sväng till förrådet.

Och på lördag som kommer ska jag försöka sälja en del på Barnklädesmarknad i Timrå, så dit borde ni gå! Vivansborg 9-16!

Nu blir det snart frukost. Hoppas er helg varit bra!

Skulle sitta fint med en tårtbit till frukost, imorgon startar nyttigheten igen!

Eric 3 år




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0