Uppdatering

Ja ni, det var ju inte igår man skrev här ;) Vet inte varför jag tycker det är jobbigt!

Vi har i alla fall varit i Dubai i 11 dagar! Hur härligt som helst! Kan lätt åka dit igen, så himla fint och roliga saker att göra. Lite väl varmt var det dock, runt 40 grader på dagarna och värmen höll i sig på kvällarna. Men det gick kanon med barnen, Nora sov lite mitt på dagen på stranden sen satt hon och pillade i sanden eller badade. Svårast var väl att få henne att inte slita av sig solhatten och stoppa massa sand i munnen ;) Skriver lite mer och visar bilder vid ett annat tillfälle, ska försöööka att inte dröja SÅ länge!

På fredag är det en dag med delad sorg och skoj! Ska på min farbrors begravning på förmiddagen =( Sen på kvällen är det 10-års klassåterträff sedan man gick ut 9:an, ska bli riktigt kul att träffa alla!

Håller ju även på att försöka komma i form, den här gången ska det banne mig gå! Så jäkla less på överflödet av fett ;) På måndag börjar jag med ett "mat- och träningsschema"! Då blir det hårda tag och inget fusk! Ingen utemat och sånt, åker jag bort blir det matlåda. En månad kör jag till och börja med, vill säkert ta en utekväll på gatufesten kan jag tänka mig. Men fram till dess blir det ingen fest heller. Återkommer med resultat!

Med barnen är det bara bra. Nora är inne i en liten klängig period bara, vill gärna bli buren och gillar inte när jag lämnar rummet. Hoppas det går över snaaart ;) Eric mår toppen och är fortfarande världens bästa storebror, man ser att han verkligen tycker om Nora och att leka och gulla med henne. Och Nora blir superglad bara hon ser honom! Men nu när hon börjar bli större och tex stör i hans legobygge och så kan han bli irriterad, hon vill ta allt han har. Så snart kanske hon inte är lika rolig längre för honom ;)

Nora fick sin 3e tand i Dubai oxå, framtand uppe och den andra har snart spruckit igenom. Kan vara därför hon är lite gnällig oxå, hon tar sig mycket i munnen så det kliar nog en del!

Eric har fått ny dagisplats, på Montessori i Sidsjön. Så där börjar han till hösten. Tror det kommer gå jättebra och han tycker att det ska bli kul med nytt dagis, än så länge! Nora börjar oxå där. Blir ju en extrasväng att åka, men ska ju ändå ner till stan och jobba. Och har hört så mycket bra om dagiset och skolan där så hoppas att det kommer kännas värt det!

Nu blev det lite uppdaterat, får se om jag kan vara duktig och fortsätta. Lite oftare i alla fall!

Bjuder på lite blandade bilder oxå!

Norah och Eric badar


"Leker" tillsammans..


Gungar bort snön!




Nora 10 månader



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är så skoj då lite nya bilder dyker upp!!

Så fina barn alla "tre".

2011-06-02 @ 09:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0