Heja heja

Första veckan på min "komma i form-period" gick rätt bra! 1,5 kg minus, och då fuskade jag lite i helgen med både det ena och det andra!

Nu är det ny vecka och på veckorna är det INGET fusk. Promenad varje morgon, fast när det regnar som det gjort blir det oftast EGO och crosstrainern/gåband istället. Sen träning på em/kväll gärna 3 ggr i veckan i alla fall. Har nyss varit ute i spåret och gick/joggade 2 varv.

Hoppas att det visar minus även på måndag, känns peppande då =)

Tulay kommer på torsdag-söndag, men ska försöka hålla mig till schemat så gott det går ändå. Men hon äter ju oxå nyttigt så det ska inte vara några problem tror jag! Ska bli riktigt kul att ses i alla fall, va längesen!! ♥

Uppdaterar om hur det går på måndag igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att se så bra resultat. Det peppar bra till nya nedgångar på vikten. Men det verkar plussa på mammas vikt istället:)

2011-06-14 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0