Nytt!

Bästa Linda har gjort om min design lite, blev supernöjd igen! =D

Är inne på 4:e natten inatt med Noras "inte äta på natten". Det går sådär, hon har blivit snorig och nu har jag hört henne hosta rätt mycket oxå. Men mat har hon varit utan.. Men vaknat mycket. Fast jag ska icke ge mig. Nappen däremot kom tillbaka, andra natten var jobbig. Så vid 05 på morgonen fick hon den och somnade om en timme. Ger ju hellre napp än flaska i alla fall! På morgonen har vi stigit upp, och väntat med frukost ett tag. Och hon verkar inte alls dödshungrig när vi väl kommit upp. När hon är helt kry igen så hoppas jag att det blir bättre!

Skönt att slippa ladda kylskåpet med flaskor i alla fall! Nu börjar mina ögonlock att sjunka neröver, blir sängen strax! Får se BB imorgon ist..

Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0