Again

Men ÅÅÅHH! Varför bli texten ihopskriven?? Är uppdelat när jag skriver?! Imorse var det dax igen. Nora kräktes.. Märkte efter att hon ätit frukost och blivit klädd att hon var lite konstig. Började harkla sig och köjdes(stavas?) lite. Gick till badrummet med henne. Och som tur var så prickade vi in badkaret för allt ;) La handdukar i soffan och satt där med henne. Tog med en hink. Det kom en gång till och då prickade vi in hinken, skööönt! Så vi blev hemma. Sov strax efter 11 till 13 ungefär. Sen fick hon lite korv och makaroner. Och det har gått bra resten av dagen. Eric var på dagis och på em bytte jag och M barn så jag kunde åka på affären. Nora får sova där och Eric hos mig, lika bra att ha dom på varsitt ställe. Tror kvällen gick bra oxå, M har inte ringt och sagt nåt iaf. Hoppas natten går bra oxå. Vill gärna jobba tors-fre! Med magen hennes är det lite bättre. Hon har fått Laktulos nu en vecka, fast inte exakt varje morgon/kväll. I början var det svårt att få i henne det. Vanligt går det inte. Blandade i yoghurt/fil men då äter hon inte upp allt jämt. Så nu har jag blandat i saft, då går det bättre. Hört att vissa barn kräks av det. Så jag vet inte om det var därför hon kräktes imorse efter det där.. Men hade besök igår och en av dom blev oxå dålig så lutar väl mer åt nån slags magsjuka! Nu ska jag snart hoppa i säng! På återseende, nån gång ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Låg en bild ute på dig och M inatt på flashback i tråden om klissbergsmordet. Den är nu borttagen. Tänkte bara berätta.

2011-11-03 @ 10:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0