Kalas

I måndags fyllde jag år. Spenderade ju dagen i bilen då från Göteborg. Men idag blev det kalas! Skjutsade Nora till M imorse så hon fick vara där medans gästerna var här. Jag bakade cupcakes, hallongrottor och en tårta sen när jag kom hem igen. Blev lite stressigt på slutet men fick ihop allt till slut ;) Har bl.a. fått en tröja, Babyliss iCurl, sponsring till frisörbesök+handling men mest presentkort på Birsta City =) Perfekt! Ska nu bara försöka att inte spendera det mesta av dom på barnen ;) Kan lätt bli så! Jag gjorde i alla fall en tårta med en tårtbild som jag vann på Tradera. Det blev en från filmen Trassel 1. Skulle bara öva till Erics kalas. Han ska få en turtles-tårta! Kommer bli överlycklig! Det var ganska lätt så jag hoppas hans blir bra. Eric sover hos mormor ikväll och Nora somnade vid 20. Så jag ska bara slappa här vid datorn och TVn ett tag innan jag hoppar i säng!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag ska sova strax. det var smarriga bakverk du hann göra imorse! Sov gott!!

2011-10-15 @ 23:14:33
Postat av: Linda

Ja jag tycker den var bra också! Mycket bättre än förra filmen (när han ska hämnas tjejens död).

2011-10-20 @ 07:44:38
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Näe hon har aldrig ätit välling. Hon hatar de! Innan hon började på dagis fick hon gröt och en liten macka typ kvart i sju, men nu när vi äter middag så sent får hon inte i sig de, hon är inte hungrig. Får i sig typ två tuggor på en macka sen vill hon bara sova.... lite störigt faktiskt.



Vad jobbgit för Nora med magen :( Finns ju nåt bra på apoteket man kan ge dem. Typ som ersättning fast det är bra för magen. Fråga på BVC, kommer inte i håg vad de heter nu...

2011-10-20 @ 21:05:17
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0