Första veckan

Ja! Nu har jag alltså klarat av min första arbetsvecka. Blev en mjukstart då vi tis-ons var på konferans på Södra Berget med övernattning. Nice! Till veckan kommer jag nog komma in i jobbet lite mer. Men när man väl sätter igång så kommer man faktiskt ihåg ganska bra, det sitter! Innan jag började kände jag mig helt lost. Men telefon-biten kommer nog vänta iaf en vecka till, måste uppdatera mig mer på den fronten.

Dagis har rullat på bra för kidsen oxå. Igår var nog andra gången hittills som det inte kom några tårar för Nora. Skönt! Fast det har inte varit jättemycket dom andra dagarna, men skönast med smärtfri lämning! Eric verkar komma in gruppen mer och mer oxå. Fast han säger fortfarande emellanåt att han vill tillbaka till sitt gamla dagis. Lite jobbigt, men man får försöka vara positiv med han. Det tar ju ett tag innan man kan göra någon riktig "utvärdering". Men jag känner mig rätt nöjd i alla fall, för Nora går det väl lite bättre eftersom hela grejjen är ny för henne.

Igår blev det en donken-lunch hos Linda.. Trevligt att kunna träffas en stund! Så himla typiskt att vi inte kunde tajma in barnen samtidigt ;)

Och idag blev det ännu en sådan lunch =P Fast med Catta. Ska även dit en sväng ikväll och umgås. Hoppas på att Linda kan hänga med en liten sväng oxå.

Vid 16 ska vi till mammas kompis som fyller år och äta och fika oxå. Diana fyller ju oxå år idag, grattis ;) Men henne får jag träffa en annan dag och fira.

Så där! Då lyckades jag knåpa ihop ett inlägg. Hoppas ni får en trevlig helg ♥

I brist på annat, Conversebutik i Dubai.
Köpte mörklila, ångrar att jag inte tog dom ljusa!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett nytt inlägg! Och spännande med foton fr Dubais. Vill se fler. <3

2011-09-25 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0