Julklappar

Har investerat i två julklappar var till barnen! Bra att ta lite i taget.

Savemyday hade ett erbjudande som jag såg några tipsade om. Köp ett presentkort hos Nelly för 100 kr men som är värt 300 kr! Så jag slog till på 3 st. Det blidde dom här snygga dressarna:

 
(Bild www.nelly.se)

Har ett presentkort kvar och för det blir det vintermössor!

Sen fick jag hem bonuscheck från POP och rabattkupong. Hade även kvar presentkort där. Så då blev det varsin tröja så dom kan matcha. Supersnygga! Fram/bak:

 
(Bild www.polarnopyret.se)
Färgerna tycker jag var mycket klarare i verkligenheten, lite mörkare oxå.

Nu blir det snart idol här! =D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Ja, jag hörde också att det gick mycket höstblåsor nu. Hoppas dom försvinner fort som sagt!



Jättemysiga dressar :)

2011-09-11 @ 22:12:03
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga mysoveraller!!!

2011-09-12 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0