Rut rules

Idag lämnade jag av barnen hos pappsen efter dagis. Skulle till birsta en sväng, och in och ut i bilen i detta regnväder kändes tråkigt för dom. Bättre att vara hemma! Först blev jag bjuden på supergod middag hos Catta, måste prova själv någon gång. Enkelt men GOTT, som man vill ha på vardagar.

Blev i alla fall ett stopp på Rut mfl. Hade två 20% kuponger som behövde utnyttjas ;) Och jag har även rensat ut några saker i garderoben så det kändes ok!

Blidde denna goding som var jättefin på:

 
Letat efter en fin med lappar på armarna, och nu hittat den då =)

Sen denna som man inte kommer vara ensam om:


Blev även en jättesnygg ring, för att jag skulle komma upp i 2 stämplar på stämpelkortet. Kan knäppa kort på den någon gång kanske ;) Nu får det vara färdigshoppat med överdelar på ett tag iaf!

Dax för Idol snart sen blir det nog sängen tidigt! Sover här med barnen jag oxå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina koftor. De behövs, inte skönt utan småkyligt på dagarna.

2011-09-19 @ 19:42:59
Postat av: Linda

Den bruna koftan kändes som en Lotta-kofta :)

2011-09-19 @ 20:38:18
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0