Kväll

(Skrev dett inlägg tidigare ikväll men glömde rubrik så det publ. ej, trött?)

Imorgon är det dax för jobb (!) Känner mig inte alls förberedd, hjärnan är fortfarande inställd på hemmavistelse ;) Hoppas jag kommer in i det fort! Tisdag-Onsdag blir det i alla fall lite föreläsningar osv på Södra Berget med övernattning. Trevligt!

Jag har ont i nageln, böjde upp nageln en bit så det började blöda och den gick att lyfta på =/ Inte skönt!

Igår var jag på 30-årsfest. Micke som blev överraskad, hade jättekul! Catta och Maria hade ordnat det superbra! Men det blev ganska tidigt för mig, åkte hem med Emelie vid 01.30. Skönt idag!

Blev en tur på stan.. Cattas Èmile skulle prova på dans så jag gick omkring lite med barnen. Nora sov i vagnen och Eric fick en mjukglass på donken sen en liten bil från Lekplaneten. Kollade på drakar och satt vid vängåvan en stund. När dansen var klar gick vi alla och åt på donken, bakvänt med glass först =)

Sen blev det middag nere hos M.. Grillad kyckling, hans goda strips, tabboule och såser! Smaskigt! Även hans kompis med familj var där. Kanske en av dom sista grillningarna för i år!

Och lillpluttan fick fingret klämt i fredags i ytterdörren, aj aj. Åkte på VC en sväng men det verkade inte va brutet. Fick alvedon och det blev bra mot kvällen. Skönt! Kan tänka mig vad ont hon hade, jag känner fortfarande av nageln efter flera timmar =/

Bla bla bla.. lite blandad kompott!

Nu blir det IDOL sen sängen!! Hoppas på bättre sömn än förra veckan!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till :) På måndag är det min tur!

2011-09-18 @ 21:35:23
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Linda

Ja jag funderade på den svarta först... :) men sen blev det den bruna. Klart du ska ha en du oxå i garderoben! Du behöver ju lite nytt till jobbet ;)

2011-09-19 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0