Morning

Fint morgonväder! Jag har bröd i ugnen, Lavkarbobröd. Det är jättegott! Idag kanske det kan bli en morgonpromenad, får se om barnen är på vagnhumör. Sen ikväll blir det NMT!

Har inga planer idag. Får se vad som händer.. Kylskåpet är påfyllt så något gott i magen blir det iaf! När jag tränar brukar jag inte äta någon middag, så nu när man är ledig passar det bra med lite senare frukost och äta mat runt 14-15! Det kan bli entrecote eller kyckling med någon god sås! Kanske på grillen om regnet håller sig undan!

Just det! Fick Phil&Ted-vagnen såld igår, skönt! Måste försöka bli av med massa mer saker. Har överflöd av allt känns det som, jag är sämst på att rensa bort oavsett vad det är, kläder, köksprylar, inredning, barnsaker osv.. 

Nu ska jag lata mig lite mer här vid datorn sen börja med någon syssla.. sängkläder måste bytas idag bl.a... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0