Blandat

Vi hann åka till stranden en sväng kring lunch.. Men det blåste rätt kallt så vi blev kortvarig. Hade med Èmile och Norah oxå, och Ilja och Klas var med. Precis när vi kom hem kom hällregnet! Men efter ett tag blev det fint igen så barnen kunde vara ute och leka och hoppa lite studsmatta! För att senare gå in när det började regna igen.. Väldigt växlande!

Eric har redan somnat i soffan.. Nora lär väl va vaken en timme till. Själv väntar jag på att M ska komma hem så jag kan få åka på IcaMaxi en sväng! Det ekar i kylen fast vi handlade rätt mkt för några dagar sen..

Nora tittar på Madicken nu, hoppas hon kommer gilla Astrid-filmer precis som jag gjorde när jag var liten =) Eric vill mest bara se tecknat han!

Kollat igenom alla bloggar ett par gånger men inget nytt, därför jag tog tag i att skriva själv ;) Har ju varit rätt duktig senaste dagarna tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du fått handla nu då



ja vi hoppas på Astrid för Nora :)

2012-07-31 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0