Soliga söndag

Än så länge! Såg ut att kunna bli lite sämre mitt på dagen. Ska väl ta en morgonpromenad med barnen och mamma tror jag! Vi försöker gå varje morgon :) Sen hoppas jag på att kunna vara med på NMT-passet ikväll som är i Kovland.

Igår var vi en liten sväng på Thai-marknaden med Catta Micke och Lina. Kul att det händer nåt. Men åt inget. Barnen fick en munk och hoppade i hoppborg. Sen åkte vi till Kolgrillen och käkade.

På kvällskvisten gjorde jag en liten snabbvisit både till Linda och Catta!

Får se vad dagen bjuder på! Nu ska väl barnen få i sig lite frukost snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad dagen bjöd: En kvartett for till långa stranden :)

2012-07-22 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0