Heeej

Va ett tag sen ;) *vinkar*

Som vanligt ska jag försöka bli bättre och uppdatera lite oftare =P

hmm.. vad har hänt sen sist jag skrev då?! En massa saker =D
bla att...
Mommes mamma lillasyster och lillebror var här och hälsade på en vecka... dom åkte hem för en vecka sen? eller va de 2? jaja.. då fick man god mat varje dag allafall =D Sånt man inte äter i vanliga fall..! Vi ska åka till dom i göteborg v 20..! Hoppas det blir fint väder då =)

Förra veckan (?) va jag Linda och Elena å hälsade på Line i juniskär! Va mkt trevligt, och man fick i sig mkt gott =P

Jag har varit på bio, med Linda i torsdags och med Malin i lördags.. såg?? =P beck.. och va fan.. *tänker* just ja The Number 23..! Helt okej båda..

Sen så.. har jag.. jobbat.. ätit mkt onyttigt.. shoppat lite.. tränat för lite..

Just ja.. nån lördag för nån vecka sen =) Var jag på Knaust med Malin och Janina och åt frukost *gottigt* Sen vart det stan och birsta en sväng! Nice! Kul å veta vad gjorde i Mars va? =P

Idag var jag på Ikea en snabbis med Linda, köpte en vattenkanna till jobbet och några matlådor.. Sen vart det två korvar *mums*  Men jag tänker på en gång sen, vad ska man äta härnäst? Fan alltså.. jag äter verkligen som en häst =(

Sen har det hänt annat roligt oxå! Men det tänker jag inte skriva än! Kanske nästa tisdag ;) Ni får vänta med spänning ni som inte vet =D haha..

Idag fyller min mamma år =D Men jag har inte köpt nåt än, hon har inte önskat sig nåt än! Får se vad hon kommer på =) Vet att hon inte vill ha massa onödiga grejjer ;)

Jag vill flyttaaa! Känns så trångt här i lgh.. eller packat me saker.. VIll ha en större hall, riktigt kök och ett större badrum + balkong! Finns en riktig fullstor 3:a i 52:an.. (vi bor i  en 2,5:a) Men utgångspriset är 1085000 (!!!) Visst, man kan få ut rätt bra för den här.. men ändå =/ Finns en likadan som våran ute.. utgpris 450.000 men tror den va uppe i 520 eller 550000 nu..! Och våran är mer renoverad! Så man kan nog få ut allafall 600.000 nånting! =) Skulle va skönt å flytta.. Fast helst skulle jag vilja ha en fyra =) Men men..

Ja vad mer.. till helgen är det lördagsöppet.. men jag tänker ikke jobba! Har varit så mkt övertid på senaste tiden så det är inte lockande..! Man får även mkt mindre betalt än när vi hade paket oxå..

Nä nu orkar jag inte skriva mer! =) Ska väl stoppa nå mer i magen snart =/ Kanske blir gröt och smörgås!

Sen är det bra TV ikväll.. Men in trees och Top Model =D sen brukar jag oftast somna så jag inte kan se mer!

Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiie! Äntligen en uppdatering :]
Å sjukt nyfiken som jag är kommer jag spricka innan nästa tisdag!

2007-04-18 @ 18:31:28
Postat av: Nudel

Jag minns inte riktigt vad jag skulle skriva. Det var som sagt ett låångt inlägget som försvann =/ Skulle iaf säga typ att: Bara det finsn text i bloggen din så är jag nöjd. Man behöver inte formulera sig så bra ;) Syftar på din kommentar --> "Men det gäller ju att kunna formulera sig oxå! haha!" jag skulel köap hallspegeln idag men den var tillfälligt slut =( Bilder kommer på hallen då jag köpt spegeln iaf, jag längtar oxå tills jag frå fota och lägga upp för att visa ;D

2007-04-19 @ 00:40:17
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: Nudel

WOW! Spännande, llängtar till tisdag! Jag TROR att du kanske har lyckats blivit med bulle i ugn i alla fall =p Jag fick för mig det då du skrev till mig förut.. Att det skulle hända mer spännande saker i ditt liv snart.. Hi hi, HOPPAS att jag har rätt! =D

2007-04-19 @ 00:44:10
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0