Trött

Ja.. Mohammed va ut igår så inatt när han kom hem ville han ju såklart prata och kramas.. Nej tack!! Jag soveeer =P Och det är inte kul när man själv är trött och nykter att nån som luktar alkohol vill va nära! Känns inte som att den lukten är särskilt välkomnande nu!

I Tisdags va vii iallafall på Inskrivning! =) Skrev ju aldrig nåt då =)
Det gick jättebra! Barnmorskan hette.. Yvonne tror jag? Shit, mitt minne är det nog nåt allvarligt fel på! Allt såg bra ut! Men dom hade svårt att få blod, grävde runt med sprutan i ena armen och där ville ingenting komma, men i andra armen gick det bättre! Tur att jag inte är rädd för sprutor! Fick tid får nästa besök och UL..! Kommer nog gå fort tills dess men det känns ju som en evighet dit! 12 Juni är UL allafall..! Spännande!

Jag har mått kalas hela tiden, inte känt av nånting!! Bara att jag blivit tröttare! Får väl se hur det blir den resterande tiden!

Nu ska jag äta frukost.. Får se om det blir en till sväng på vårmässan idag, men dom hade inte Langos vad jag kunde se =( Va ju jättesugen på det..! Sen måste det städas idag oxå!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får ta och börja dokumentera magen snart å, pix och sånt! ;) Har ny blogg (igen!) som du ser... moahahahaha... Pöss

2007-04-29 @ 18:08:07
URL: http://librachick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0