Köpt bil..!

Jepp, idag köpte jag bilen! Känns skönt att kunna åka vart man vill..!!
Har varit hos mamma mest hela dagen.. Men det vart en sväng på Blåberget och tömma släpvagnen oxå.. Annars har inte mkt hänt!

Imorrn blir det Selånger en sväng! Ska nog allt äta en langos jag =) Ska gå med Ulla Isabelle och Fanny.. Kanske nån mer, får väl se =)

Ååååh Tulay åkte in idag!!! Hon skrev att det va på G...!! SÅ SPÄNNANDE!!! Få se om han vill titta ut eller stanna en stund till.. =) Hoppas han vill ut =D Vem vet, han kanske redan har kommit! Vi får väl se! Hoppas allt går bra!!

Nu ska jag hoppa i säng strax!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad blev det för bil då? :)

2007-08-18 @ 00:37:24
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gick det med Tulay då? ..:)

2007-08-18 @ 00:37:59
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Nudel

Värst va bebisar det börjar ploppa ut överallt nudå =p Grattis (kan man säga så?) till vrålåket =) Jag vill oxå kunna åka vart jag vill, när jag vill. Låter SÅ "befriande" =p

2007-08-18 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0