Prinsen har kommit!!!!

Fick ett mms imorse av Tulay på Elias!!!! =D wiiiie!!! Fast jag vet inte om han kom igår eller idag =)
Han va så söööt!! (såklart) ;) Hon skrev att han vägde 3990 och var 52 cm! Va skönt för henne att få tidigare och inte slippa gå över tiden!! GRATTIS GRATTIS till dig vännen! =)

Ang kommentaren om bilen, det är en Saab 900 -94:a.. inget märkvärdigt alltså ;P Men mkt bil för ynka 12.500 tycker jag! Ska se om jag kan fota den idag så får ni se =P

Nu ska jag äta frukost och duscha sen blir det marknaden!

Kanske skriver senare!

Kommentarer
Postat av: nikita

hehe ne precis, ja har alltid varit smal å lång så mkt av magen gömmer sig
i ryggen eller hur man ska säga :P
Fast gör inte mej nåt om ja får en liten bebis heller =)

2007-08-20 @ 08:52:32
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Linda

Tjena:D Jag jobbar i mässen! och ger föda åt alla män;) hehe! Jodu, nästa månad säger de "Katjing" på kontot:P Hur går de med lillen i magen då?

2007-08-20 @ 18:01:17
URL: http://lanzelott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0