Shoppat

Jepp! Idag har jag shoppat lite nytt tills jag ska börja jobba =D
Känns som att jag går i samma kläder VARJE dag! Tråååkigt! Men nu vart det inhandlat 2 klänningar och 2 längre linnen från Gina, och en skjortklänning från Vero Moda.. och INGET i SVART, stort!! haha! Kul med lite färg, det vart lila, blommig (svart-grå), röd, orange och "tegel-färgad"..! Tänkte visa en bild men man kunde inte kopiera från Ginas hemsida och på Vero modas hemsida hittade jag inte plagget.. Orkar inte knäppa kort själv heller =P
Har även packat 4 flyttkartonger med kläder jag inte kan ha! Skönt att ha börjat packa nånting allafall! Skulle kunna packa ner alla linnen oxå, för dom kommer jag nog inte använda..
Skönast är ju klänning och leggings helt klart! Och när det blir kallare kan man ju ha tjockare eller dubbla leggings och en polo under =) Fast jag måste nog investera i ETT par mamma-byxor allafall.. Men ingen idé att köpa dom nu när jag inte vet hur stor jag blir =P

Lunchade på stan oxå med Hannah och Sam, innan dom hann komma träffade jag Emma Oscar och Mathilda så vi satt med dom =)

Lite senare åkte jag upp till huset en liten stund, målade lite på mitt skåp.. Diana kom och kikade oxå!
Sen hämtade Malin mig och vi åt på Sibylla *ovanligt* Men nästa gång ska vi INTE äta där har vi bestämt =P Va faktiskt inte sugen på det idag, åt ju skrovmål igår =P Eller jag kanske har ätit det varje dag i 10 år om jag tänker efter..!! Men ska försöka dra ner, varje dag tänker jag ju så =P Nu sitter jag och äter nyttig efterrätt allafall, Körsbär! Från mammas kompis träd! Mums! Hoppas jag inte får ont i magen bara =)

Duktigt att uppdatera så nära inpå va?!? =D Det trodde ni inte =P Får se om jag fortsätter vara så duktig! Snart börjar det hända mer i huset oxå så det kan komma lite roliga bilder!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Väldigt imponerande! Fortsätt i det här tempot ;D Bilder låter väldigt roligt. FIXA =p

2007-08-17 @ 02:00:51
URL: http://Nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0