Skriver väl då ;)

Ja ett litet inlägg kan jag väl åstadkomma ;P

Hmm? Vad har jag gjort senaste dagarna?? Tiden går FORT när man har semester kan jag lova! Vi har i allafall fortsatt grejja i huset, eller ja, jag har väl inte gjort SÅ mkt =P Momme har varit jätteduktig och grejjat varje dag! Vi river fortfarande, tapeterna tar ju år och dar när man tar bort till grunden! Har fått bort en stor gran och en hemsk buske på framsidan allafall.. Sen ska det bli omgjort där oxå, men antagligen blir det till våren!
Lite bilder:
Före  Medans    Efter, OJ det hade jag inte knäppt på än =P Ska ikke ha några växter där i allafall! Kanske några stora krukor sen med blommor! =)

Och jag har bestämt mig för att köpa en bil idag =) Hoppas jag får den innan helgen..! Men det är inte den jag ska ha i "framtiden", får se vad jag tycker om den och hur länge den blir kvar.. Men jag känner mig fast när vi bara har en bil, måste planera så mkt.. Så denna duger bra för mig! BRA PRIS dessutom, är en Saab 900 -94:a, "halvkombi", så barnvagnen får plats ifall jag inte vill byta innan dess! Mammas bakanta som säljer den, 12.500 (!) Med både sommar- och vinterdäck! Dom köpte den på bilfirma för ett tag sen men nu behöver dom den inte! Har aldrig varit intresserad av Saab heller förut, precis som Ford som den jag tänkt köpa =) Men ibland får man prova sig fram =) Den är MÖRK-blå, men ser inte ut så.. lite gråaktig tycker jag! 

Ja vad mer.. Magen VÄXER =D Hua, ställde mig på vågen...... shit! Inte lite man gått upp =/ Och jag har ca 3 månader kvar!! Måste sluta med SKRÄPMAT, stackarn i magen lär ju redan va sockerberoende! Ska försöka trappa ner på det allafall.. Nu är kylen FYLLD MED FRUKT =D (fast det slank ner kanel-kringlor i korgen oxå!?) Men dom kan Momme få äta upp ;P 
Ett kort på magen i v 26: (Är nu i v 28)

 Men han ligger ju säkert där under air-bagen allafall *s*  

Bara 1,5 semestervecka kvar nu!!! Har badat EN gång, fast jag är nog inte ensam om att ha badat lite verkar det som =) Blev/blir ingen resa heller, har fullt upp hemma med allt som ska göras.. Jag måste börja packa mer i lgh nu medans jag är någorlunda smidig allafall ;) Och så det inte blir så stressigt sen!

Just ja, va ju och fikade med Hannah + Sam och Emma och lilla Oscar för 1-2 v sen (?), vilket gulleplutt! Måste ju få lägga upp en bild =)



Alltså jag har fortfarande inte fattat att JAG är med barn! Helt sjukt! Känns inte som så, förutom när det sparkar då =) Men jag har inte helt förstått! Kommer nog inte göra det förrns han kommer ut =) Om ens då! hehe! Känns overkligt!! Längtar tills man får se den lille, är sååå nyfiken på hur han ser ut =D Spännande!! Men tänk OM det skulle titta ut en tjej, hyfsat förvånad jag skulle bli!! Men chansen finns ju! Så fast jag "vet" att det är en kille så har jag ju långt i bakhuvet tanken att man måste vara förberedd på att det KAN vara en tjej! Då får hon bli en liten tuffing med lite kill-kläder =P

Finns nog mer att skriva men jag orkar inte tänka mer..! =) Blir nog sängen snart!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Äntligen en blogg att läsa! Skojj med bilder! Fin mage. Stoor och fin =) Köpa bil låter skojj, är ju själv inne i den tanken jag med. Och jag är helt uppe bland molnen och svävar. Överlycklig =)

2007-08-16 @ 01:15:16
Postat av: Anonym

mysigt :)

2007-08-16 @ 11:50:33
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0